Entree

Entree is in 2014 ontstaan door de samenvoeging van drie vaktitels: Horeca Entree, Proost en Venuez. Inmiddels is Entree het grootste vakblad voor de Nederlandse horeca.

Voor horecaondernemers is Entree de informatiebron. 11 keer per jaar ontvangen zij het magazine waarin wordt ingegaan op actuele ontwikkelingen die van belang zijn voor de branche. Online worden zij dagelijks op de hoogte gehouden van het laatste nieuws en wekelijks ontvangen ze de nieuwsbrief in hun mailbox.

Jaarlijks reikt Entree de Hospitality & Style Awards uit tijdens een galadiner. In maar liefst elf categorieën wordt de felbegeerde prijs uitgereikt en worden horecazaken en ondernemers beloond voor hun inspanning.

Andere verkiezingen die door Entree worden georganiseerd zijn “De Mooiste Bar van Nederland” en het “Lekkerste Huisbier van Nederland”.

Ons Team

Anita Baljet
Als grafisch vormgever op de studio van Management Media werk ik mee aan het creatieve proces van Entree Magazine. Met de aangeleverde teksten en beelden geef ik (samen met mijn collega op de studio) vorm aan Entree.
Britt van Os
'De afgelopen 6 jaar heb ik met veel plezier gewerkt in verschillende horecaondernemingen. Ik begon in 2013 als stagiaire bij Horeca Entree en Proost en na mijn studie werd ik (web)redacteur van Entree!'  
Juditte Aangeenbrug
'Als eindredacteur ben ik bovenal bezig met het volledige proces van het magazine Entree: van de totstandkoming van ideeën naar de vergaring en verwerking van teksten en beeld tot en met de opgemaakte pagina's en cover.'
Justin Velleman
'Meer dan tien jaar lang ben ik werkzaam geweest in de horeca, onder meer als bedrijfsleider bij De Beurs in Utrecht. Sinds februari 2014 werk ik samen met mijn salescollega's aan het mooiste en beste horecamagazine van Nederland!'
Iris Kranenburg
Als hoofdredacteur van Entree Magazine ben ik trots dat ik samen met mijn enthousiaste collega’s deze titel, onze online kanalen en de jaarlijkse Hospitality & Style Awards en Lekkerste Huisbierverkiezing verder mag ontwikkelen. 
Maarten Wessels
Tijdens mijn trainingen, presentaties of opdrachten als moderator deel ik graag mijn gekte voor de gastvrijheidsindustrie. En wat is er dan mooier als columnist en partner verbonden te zijn aan hèt magazine. 
Olger Kooring
'Ik heb twintig jaar ervaring in de media en veel affiniteit voor gastronomie. Niet voor niets heb ik ooit de Hotelschool afgerond.  Ik zie het als mijn missie om klanten te helpen een bijdrage te leveren aan hun communicatiedoelstellingen'.
Pauline Arendsen
'Als marketingmanager ben ik verantwoordelijk voor alle marketingactiviteiten. Ik heb veel contact met de lezers van Entree en ken de markt op mijn duimpje. Verder organiseer ik (samen met mijn collega's) verschillende events rondom Entree.'
Gerard Molenaar
'Als algemeen hoofdredacteur bij ManagementMedia ben ik organisatorisch betrokken bij Entree en zorg ik ervoor dat de processen op de redactie goed verlopen. Daarnaast lever ik als redacteur bijdragen aan dit mooie vakblad.'