Golden Tulip Zevenbergen gerestyled

Tags: hotel

Golden Tulip Zevenbergen gerestyled

Het in Noord-Brabantse Golden Tulip Zevenbergen bestaat dit jaar 15 jaar en begint 2018 met een frisse start. Zo kregen de kamers, gangen en vergaderzaal een complete restyling, geheel passend in de nieuwe look en feel van Golden Tulip. Daarnaast werd Severine Brengard benoemd tot Hotel Manager. 

Restyling & vernieuwen
De kamers, gangen en vergaderzaal van Golden Tulip Zevenbergen zijn flink onder handen genomen. Zo zijn de standaard kamers voorzien van nieuwe vloerbedekking, gordijnen, luxe fauteuils en behang met afbeeldingen van het Nederlandse landschap. De luxere kamertypes, Junior Suites en Deluxe kamers zijn voorzien van een Nespresso koffiemachine. De vergaderzaal kreeg een nieuwe pvc vloer. Daarnaast zijn alle gangen en trappenhuizen voorzien van een nieuwe vloerbedekking en verf.   
Nieuwe Hotel Manager Na het vertrek van de voormalige Hotel Manager heeft Severine Brengard, hiervoor Sales Manager van Golden Tulip Zevenbergen, deze functie per 1 november 2017 overgenomen. Ook wordt het team sinds kort versterkt met Sales Manager Mirjam Posthuma. Zij was jaren werkzaam op het regionale kantoor van Louvre Hotels Benelux.  

Inspelen op behoeftes van de gast
Naast de restyling van de kamers, blijft Golden Tulip Zevenbergen de eigen organisatie ook constant vernieuwen. “Het hotel bestaat dit jaar 15 jaar en elke dag weer streven we er naar om onze gasten topkwaliteit en een uitstekende service te bieden. Maar dat is inmiddels niet meer het enige waar het om draait”, vertelt Hotel Manager Severine Brengard. “De hotelgast hecht tegenwoordig steeds meer waarde aan beleving tijdens een verblijf in een hotel. Wij vinden het daarom belangrijk om in te spelen op de individuele behoeftes van de gast en ons hotel daarop in te richten. Zo hebben we hier in de regio Moerdijk met haar havens en bijbehorende industrieën te maken met een 24-uurs economie. Voor ons betekent dat flexibel zijn in ontbijt- en dinertijden, rekening houden met gasten die overdag 
 slapen, maar vooral het in contact blijven met de gast, zodat wij weten waar de wensen liggen. Een gast die op maandag incheckt en op vrijdag weer uitcheckt, week in week uit, wil gevarieerd kunnen eten. Wij bieden daarom dagelijks verschillende maaltijden aan. Voor de een is dat een snelle maaltijd in de lobby voor de ander een 3-gangen diner in ons restaurant. Juist in dit soort dingen, schuilt de kracht van ons hotel.”  

Nieuwe merkstrategie
Playtime Anytime is de internationale invulling van de richting die Golden Tulip is ingeslagen om in te spelen op de veranderende wensen van de hotelgast. Deze nieuwe strategie bestaat o.a. uit een vernieuwde uitstraling en wordt ook in de Benelux hotels in de komende jaren geïmplementeerd.  Playtime. Anytime. staat voor het bieden van een bijzondere beleving wanneer gasten in de hotels verblijven. Vandaar dat elk Golden Tulip hotel wereldwijd een knalgele tandem heeft waardoor gasten op een unieke manier de omgeving van het hotel kunnen ontdekken. 

Artikel delen