Online platform met lesmateriaal over mixers

Online platform met lesmateriaal over mixers

Soda start-up Sir Joe biedt online leerplatform aan om horeca te ondersteunen.

De crisis heeft een gigantische impact op de horeca en ieder die hier werkzaam is. Sir Joe, de soda start-up uit Utrecht, komt met een initiatief om in deze crisistijd de ellende heel even achter ons te laten en iets extra’s aan te bieden aan de horecaondernemer zijn personeel: De Sodacademy.

Steenje bijdragen 

De Sodacademy is een online leerplatform voor horecapersoneel. Hierin komen verschillende onderwerpen op een interactieve manier aan bod. Van de geschiedenis van soda's tot aan het maken van Kombucha. Van ‘The Perfect Serve’ tot het maken van Mocktails. Kortom: relevante en leuke informatie voor personeel. Bovendien maken ze kans op mooie prijzen. "We begrijpen dat veel horecapersoneel nu thuis zit. Speciaal voor hen hebben we dit platform opgericht. Op deze manier willen wij ook ons steentje bijdragen", aldus Maud Baars, Sales Manager van Sir Joe. De training wordt gegeven door het salesteam van Sir Joe middels filmpjes. Maud Baars: "We willen dichtbij onze klanten zijn. Personeel is daar een belangrijk onderdeel van. Dit zijn trainingen die we normaliter bij een horecaoutlet geven. Maar nu op een Corona-proof manier!" 

De Sodacademy is gratis te volgen via www.sodacademy.nl.  Voor meer informatie kan je terecht op www.sirjoe.nl .

Tags: 
Artikel delen