TheFork helpt restaurants bij communicatie

TheFork helpt restaurants bij communicatie

Online restaurantreserveringsplatform TheFork helpt haar partner restaurants in deze crisistijd om aan consumenten te laten weten dat zij nu ook de mogelijkheid bieden om eten af te halen of te bezorgen.

Gebruikers van TheFork zien via TheFork app snel welke restaurants dit bij hen in de buurt aanbieden. Via de app kunnen gebruikers rechtstreeks bellen met het restaurant van hun keuze. Zodat ook nu, nu uit eten gaan logischerwijs even niet tot de mogelijkheden behoort, iedereen thuis kan genieten van een goede maaltijd. Afgehaald, of thuisbezorgd. 

Joeyce Teune, country manager van TheFork: “Veel restaurants hebben in deze dagen van sluiting stappen ondernomen om aan huis te leveren. We hebben daarom besloten hun telefoonnummers ter beschikking te stellen aan TheFork-gebruikers en het voor gebruikers makkelijk te maken om te zien welke restaurants dit doen. Zo ondersteunen we restauranthouders in het behouden van de bedrijfscontinuïteit en bieden we onze gebruikers tegelijkertijd toch een gastronomische ervaring in deze uitzonderlijke omstandigheden. Gewoon thuis. 

Goed op de hoogte blijven van de ontwikkelingen in de horeca tijdens de coronacrisis? Meld je dan nu aan voor onze nieuwsbrief! 

 

Tags: 
Artikel delen