Zo bespaar je 25% personeelskosten door slimme tech voor online bestellingen

Deliverect

Zo bespaar je 25% personeelskosten door slimme tech voor online bestellingen

Het personeelstekort is een groot probleem en de horecabranche lijkt er het slechts voor te staan wat betreft de open vacatures. Hoe zorg je er dan voor dat je tevreden gasten houdt en alle bestellingen op tijd de keuken uit krijgt? Met slimme technologie!

Door verschillende stappen in je online order flow te automatiseren, kan je tijd besparen, zowel in het restaurant als in de keuken. Door te automatiseren heb je gemiddeld 25% minder kosten voor arbeid en levert het een verbetering van 40% op in de bezorgingstijd. Deliverect - een SaaS-bedrijf dat het online beheer van maaltijdbezorging vereenvoudigt - zet op een rijtje hoe tech ervoor zorgt dat je met minder personeel meer online bestellingen aankan.

Bespaar tijd en moeite door het gebruik van slimme tech

1. Automatiseren van bestellingen

Wanneer je gebruikt maakt van meerdere bezorgpartners zoals Deliveroo, Thuisbezorgd of Ubereats, kan dat in de keuken voor verwarring zorgen. Per platform krijg je immers één tablet waar op een drukke avond tegelijk de bonnen uitkomen. Om dit probleem op te lossen integreert Deliverect alle verkoopkanalen direct in het kassasysteem en stroomlijnt het de orderflow, dit bespaart tijd en moeite. Hierdoor heb je geen gedoe meer met meerdere tablets en kun je al je bestellingen via één apparaat beheren. Zo zie je al je bestellingen in één dashboard en worden bestellingen automatisch toegevoegd aan de POS.
Juicy Avenue werkt met Deliverect en verwerkt moeiteloos 350 bestellingen per dag. Alberto Banchio, CEO van Juicy Avenue: "Voordat we Deliverect gebruikten, moest iemand alle bestellingen handmatig in ons kassasysteem registreren. Door het bestelvolume duurde dat vaak langer dan twee uur. Omdat de bestellingen nu automatisch naar ons kassasysteem en de keukendisplays worden gestuurd, is al dat handmatige werk niet meer nodig. Dat bespaart ons personeelskosten."

2. Beheer al je menu’s via één scherm

Het kan weleens voorkomen dat een bepaald gerecht uitverkocht is of dat een product niet is geleverd door de leverancier. Dat is balen, want nu kan een bepaald gerecht niet besteld worden. Als je als ondernemer werkt met verschillende bezorgpartners heb je nu de tijdrovende taak om in alle menu’s dat ene gerecht aan te passen. Met Deliverect kun je je menu centraal beheren met wijzigingen en updates die direct naar alle bezorgpartners worden gestuurd


3. Efficiëntere tools voor managers

Data is enorm belangrijk om je horecazaak naar nieuwe hoogtes te brengen. Erachter komen wat de hardlopers van het menu zijn en welk gerecht het beste werkt bij welke bezorgpartner is belangrijke informatie om de omzet te verhogen. Deliverect bundelt alle verkoopinformatie in één duidelijk overzicht. Zo vergelijk je de verkopen van alle locaties via het reportingdashboard en hoef je niet langer meer handmatig de data van meerdere bronnen te kopiëren om een goed overzicht te krijgen. Het Spaanse Goika heeft meerdere locaties en dankzij Deliverect hebben ze alles onder controle. Andrés Luzón, projectcoördinator bij Goiko: “We kunnen nu gemakkelijk onze bestelgeschiedenis controleren, want alles wordt opgeslagen. Je kunt de bestellingen dus gewoon filteren op datum, type, bezorgpartner, locatie enzovoort. Voor ons is dat een gedroomde bron van zakelijke gegevens.”

Probeer gratis!

Registreer je nu en krijg 14 dagen gratis toegang tot het Deliverect platform. Experimenteer met de functies en zie hoe gemakkelijk het is om je bedrijf te laten groeien met Deliverect.

Probeer het gratis

Artikel delen