spraakmakend water acq&a
Advertorial

Even offline met ACQ&A, voor échte gesprekken

Spraakmakend mineraalwater met het doel om mensen meer met elkaar te verbinden, dat is waar het nieuwe mineraalwater merk ACQ&A voor staat. Met ACQ&A wordt het gesprek weer terug op tafel gebracht.

Offline verbinden

‘Wat is je meest nutteloze talent?’ en ‘Welke uitvinding had jij willen doen?’ zijn slechts een paar voorbeelden van de ACQ&A conversatiestarters. Door middel van wisselende vragen aan de binnenkant van het label van het nieuwe premium watermerk raakt de klant niet snel uitgesproken en blijven ze anno 2020 in contact. Verbonden met het internet of met elkaar? Met ACQ&A wil craft soda specialist Sir Joe niets liever dan verbinden, maar nu weer eens offline.

Tafelsetting en sociale sfeerspraakmakend water ACQ&A

De waterfles, groot (75cl) of klein (25cl), is gevuld met zoutarm mineraalwater uit de Kastell bron net over de grens in Duitsland en wordt zowel in plat als in bruis aangeboden. Met unieke aspecten, waardoor er een aantrekkelijke marge gehanteerd kan worden, wil ACQ&A de horeca ondernemer aan zich binden.

Het hippe design van de fles draagt niet alleen positief bij aan een on-point tafelsetting, maar ook aan de sociale sfeer aan tafel.

Uniek ACQ&A label

Heb je inspiratie nodig om het gesprek even smooth te laten lopen of op gang te brengen, kijk dan gewoon even op het unieke ACQ&A label. De luchtige en prikkelende vragen zetten je aan het denken en stimuleren de echte verbinding met elkaar in dit digitale tijdperk.

Kwaliteit voor het lichaam en milieu

Van al die gesprekken (en die biertjes) krijgt de klant een droge mond. Met het verfrissende mineraalwater van ACQ&A op tafel was je mond spoelen nog nooit zo leuk! Fles leeg? De distributeur Sir Joe vult de returnable flessen natuurlijk opnieuw voor je. Zo weten we zeker dat we niet bijdragen aan de plastic soep en verantwoord bezig zijn.

Daarnaast zijn de glazen flessen ook nog (statie-)geld waard en kunnen we allemaal makkelijk ons steentje bijdragen. De dagen dat water saai en kleurloos wordt ervaren zijn geteld, want met de ACQ&A flessen heb je altijd wat leuks te vertellen!

De Special Social Club

Om de groei van de offline verbinding extra te stimuleren, wordt er per verkochte liter ACQ&A €0,05 gedoneerd aan De Special Social Club. Dit is een organisatie die feestjes organiseert voor mensen met een beperking. Het overlappende doel, het verbinden van mensen, van de De Special Social Club sluit mooi aan bij het spraakmakende doel van ACQ&A.

ACQ&A in de horeca

ACQ&A staat het mooist en smaakt het lekkerst bij de leukste horecagelegenheden. Met het hippe & frisse design van de fles is ACQ&A een fris detail op tafel van de gasten.

Of: € 100, - voor jezelf, of € 1.000, - die je moet weggeven?, luidt één van de ACQ&A vragen. Met ACQ&A is geen enkel gesprek meer hetzelfde, in a good way! Begin met een slokje natuurlijk mineraalwater van ACQ&A en we spreken je erna.

Productaanbod en inkoopprijzen ACQ&A:

ACQ&A 12x75cl € 14,49 ex. BTW ex. statiegeld (€ 5, -)
ACQ&A 20x25cl € 12,59 ex. BTW ex. statiegeld (€ 5, -)

ACQ&A
@drink_acqua
*Voor inkoop gerelateerde vragen, graag contact opnemen via order@sirjoe.nl

Reacties

Reactie toevoegen