Entree

Entree is in 2014 ontstaan door de samenvoeging van drie vaktitels: Horeca Entree, Proost en Venuez. Inmiddels is Entree het grootste vakblad voor de Nederlandse horeca.

Voor horecaondernemers is Entree dé informatiebron. 11 keer per jaar ontvangen zij het magazine waarin wordt ingegaan op actuele ontwikkelingen die van belang zijn voor de branche. Online worden zij dagelijks op de hoogte gehouden van het laatste nieuws en wekelijks ontvangen ze de nieuwsbrief in hun mailbox. Daarnaast is Entree actief op Facebook, Twitter en Instagram.

Jaarlijks reikt Entree de Entree Awards uit. In verschillende categorieën wordt de felbegeerde prijs uitgereikt en worden horecazaken en ondernemers beloond voor hun inspanning. Ook organiseert Entree jaarlijs de verkiezing Huisbier van het Jaar.

Ons Team

afbeelding van Anita Baljet
Anita Baljet
Als grafisch vormgever op de studio van Management Media werk ik mee aan het creatieve proces van Entree Magazine. Met de aangeleverde teksten en beelden geef ik (samen met mijn collega op de studio) vorm aan Entree.
afbeelding van Britt van Os
Britt van Os
'De afgelopen jaren heb ik met veel plezier gewerkt in verschillende horecaondernemingen. Ik begon in 2013 als stagiaire bij Horeca Entree en Proost en na mijn studie werd ik (web)redacteur van Entree!'  
afbeelding van Juditte Aangeenbrug
Juditte Aangeenbrug
'Als eindredacteur ben ik bovenal bezig met het volledige proces van het magazine Entree: van de totstandkoming van ideeën naar de vergaring en verwerking van teksten en beeld tot en met de opgemaakte pagina's en cover.'
afbeelding van Justin Velleman
Justin Velleman
'Meer dan tien jaar lang ben ik werkzaam geweest in de horeca, onder meer als bedrijfsleider bij De Beurs in Utrecht. Sinds februari 2014 werk ik samen met mijn salescollega's aan het mooiste en beste horecamagazine van Nederland!'
afbeelding van Iris Kranenburg
Iris Kranenburg
Als hoofdredacteur van Entree Magazine ben ik trots dat ik samen met mijn enthousiaste collega’s deze titel, onze online kanalen en de jaarlijkse Hospitality & Style Awards en Lekkerste Huisbierverkiezing verder mag ontwikkelen. 
afbeelding van Olger Kooring
Olger Kooring
'Ik heb twintig jaar ervaring in de media en veel affiniteit voor gastronomie. Niet voor niets heb ik ooit de Hotelschool afgerond.  Ik zie het als mijn missie om klanten te helpen een bijdrage te leveren aan hun communicatiedoelstellingen'.
afbeelding van Pauline Arendsen
Pauline Arendsen
'Als marketingmanager ben ik verantwoordelijk voor alle marketingactiviteiten. Ik heb veel contact met de lezers van Entree en ken de markt op mijn duimpje. Verder organiseer ik (samen met mijn collega's) verschillende events rondom Entree.'
afbeelding van Gerard Molenaar
Gerard Molenaar
'Als algemeen hoofdredacteur bij ManagementMedia ben ik organisatorisch betrokken bij Entree en zorg ik ervoor dat de processen op de redactie goed verlopen. Daarnaast lever ik als redacteur bijdragen aan dit mooie vakblad.'