OAMKB Horeca, Online administratie & adviesbureau

OAMKB Horeca, het ONLINE ADMINISTRATIE & ADVIESBUREAU voor de horeca

Een correcte administratie is niet alleen van belang voor de belastingdienst of voor de bank. Correct uitgesplitste cijfers die up to date zijn geven je als horecaondernemer houvast en sturing. Waar gaat het goed en waar kan het beter? Als horecaondernemer moet je vooral doen waar je goed in bent, en bezig zijn met wat je leuk vindt. Focus op de gast, je producten en diensten, en investeren in het team. Voor veel horecaondernemers horen de administratie en de boekhouding daar niet bij. Ik neem deze zorg graag uit handen. Als ondernemer begrijp ik dat ondernemers niet van verrassingen houden, maar van transparantie. Daarom werk ik met een vaste prijs, zodat mijn klanten niet ineens tegen hoge kosten aanlopen. Ook behouden ze altijd inzicht in hun gegevens en ontvangen ze standaard een update. Misschien wel het belangrijkste; omdat ik zelf ondernemer ben met ruime horeca ervaring, kan ik proactief signaleren als er zich kansen of risico’s voordoen. Daarnaast kan ik met je meedenken over bedrijfsstrategieën en kosten posities.

Op het gebied van online boekhouden in horeca weet ik, Bas van Kooten, precies hoe de vork in de steel zit. Als financieel professional met veel horeca-expertise binnen het landelijke netwerk van fiscalisten, accountants en juristen werk ik onder de vlag van OAMKB. Daarbij weet ik heel goed dat online boekhouden in de horeca lang niet altijd voorop staat op het lijstje van prioriteiten. Toch kun je hiermee niet alleen tijd en kosten besparen, je kunt er je bedrijfsvoering veel efficiënter mee maken.

Door mijn specialisatie krijg je een adviseur die echt weet waar hij het over heeft, geen generalist die een paar standaard opmerkingen kan maken waar je niet mee geholpen bent. Mijn kantoor is gevestigd in Den Haag maar ik werk landelijk. Net zo graag als via de digitale weg, spreek ik je face-to-face, bij jou in je zaak of bij mij op kantoor. Ondanks het feit dat online werken makkelijk maakt en veel tijd bespaart, blijft persoonlijk contact bijzonder waardevol. Zo leer ik niet alleen jou maar ook je onderneming kennen, en kan ik me nog beter inleven in de situatie van jouw organisatie als geheel. Uiteindelijk moet er een ‘klik’ zijn tussen ondernemer en financieel adviseur, daarom richt ik me op horeca ondernemers die van aanpakken weten.

Wat zit er in een OAMKB Horeca abonnement?
- Je administratie is 24/7 up to date
- Aangifte omzetbelasting
- Aangifte vennootschapsbelasting
- Aangifte inkomstenbelasting
- Deponeren Kamer van Koophandelstukken
- Wettelijk verplichte jaarrekening
- 4 Besprekingen per jaar over je cijfers en ambities
- Helpdesk voor al je vragen over bovenstaande (bellen, mailen, appen)
- Abonnement van de boekhoudsoftware
- Inboeken van de administratie
- Eenmalige inrichting en instructie

Heb jij ook behoefte aan een financieel professional die de horecasector kent van binnenuit? Neem contact op met Bas van Kooten, jouw contactpersoon voor online boekhouden in horeca.

Foto's

Vestigingen

OAMKB Horeca

Zuidlarenstraat 57 unit 2.09 2545 VP Den Haag
T: 06-22806885

Producten

Bedrijfadministratie

Wat zit er in een OAMKB Horeca abonnement?
- Je administratie is 24/7 up to date
- Aangifte omzetbelasting
- Aangifte vennootschapsbelasting
- Aangifte inkomstenbelasting
- Deponeren Kamer van Koophandelstukken
- Wettelijk verplichte jaarrekening
- 4 Besprekingen per jaar over je cijfers en ambities
- Helpdesk voor al je vragen over bovenstaande (bellen, mailen, appen)
- Abonnement van de boekhoudsoftware
- Inboeken van de administratie
- Eenmalige inrichting en instructie