Advertorial

BookDinners lanceert Online Marketing Scan

De scan, gelanceerd door BookDinners, levert inzichten in status en praktische verbeterpunten en draagt bij aan de online mogelijkheden van restaurants. De Online Marketing Scan in ingedeeld in vier hoofdthema’s: de restaurant website, social media, engagement & advertenties en zoekmachines & reviews. Een adviseur beoordeelt een restaurant binnen deze onderdelen en creëert een score per onderdeel. Deze onderdelen worden vervolgens beschreven binnen een rapport, met praktische verbeterpunten. 

Paul Wiertz van BookDinners: “De online restaurant markt is de afgelopen jaren enorm veranderd. Helaas zien we nog veel standaard aannames en verbeterpunten bij heel veel ondernemers en we willen deze graag onder de aandacht brengen. Ik geloof dat we de kennis over alle onderdelen bij ondernemers kunnen vergroten. Ook dit zien we als toegevoegde waarde vanuit BookDinners.

Platformen
Veel ondernemers zijn door de jaren heen bezig met verschillende platformen, systemen en social media. De reden waarom er ooit mee gestart is kan gewijzigd zijn, maar ook het doel van een kanaal of doelgroep kan door de tijd ingehaald zijn. Het is dus wijsheid om dit te blijven evalueren. Sjoerd van Barneveld van Debuut Horeca: “Vanuit de Debuut groep zien wij de noodzaak om in het huidige restaurant landschap op alle online vlakken actief te zijn. Wij staan achter dit nieuwe initiatief van BookDinners, die ons adviseren en ondersteunen in onze online marketing activiteiten.” 

Scan aanvragen
De scan kan worden aangevraagd bij BookDinners via info@bookdinners.nl. Niet-leden van BookDinners, betalen eenmalig € 99. Dit omvat de scan en een rapport met praktische verbeterpunten. Leden van BookDinners kunnen de scan gratis aanvragen. De resultaten van de scan gaan over een breder pallet aan aanbevelingen dan alleen het BookDinners platform en dekken de vier pijlers van het online domein af. 
 

Reacties

Reactie toevoegen