Eijsink opent belevingslab
Advertorial

Eijsink opent belevingslab

Eijsink heeft een belevingslab voor ondernemers in Amsterdam geopend. Oplossingen als kassa’s en keukenschermen draaien hier in een echte praktijksetting.

Het lab oogt als een restaurant, retailzaak of hotel: zo zijn de producten namelijk beter te testen en op waarde te schatten. Levende groene muren, slimme open doorkijkjes en af en toe een Amsterdamse knipoog maken het geheel af. Commercieel directeur René Eijsink vat samen: “Dit is de toekomst van de showroom.”

Testlocatie
Eijsink had al een vestiging in Amsterdam (naast vestigingen in Breda, Emmeloord, Oosterwolde, Den Haag en hoofdkantoor Hengelo), maar zocht naar een pand en locatie met meer mogelijkheden. Die vonden ze aan de Singaporestraat 68, industrieterrein Lijnden. Vervolgens is er flink verbouwd om de juiste mix van slimme automatisering, herkenbare praktijkopstellingen en inspirerende inrichting te creëren. Eijsink: “We hebben alles van A tot Z zelf uitgewerkt: wanden toegevoegd, vloeren gelegd, met zorg de nieuwe inrichting gekozen. Alles voor die optimale beleving, de perfecte testlocatie voor iedereen op zoek naar een efficiëntere automatisering.”

Ondernemer kies ''​omnichannel''-aanpak
Het opzetten van het nieuwe belevingslab ligt in lijn met de ontwikkelingen binnen Eijsink. “We kunnen zo niet alleen onze oplossingen optimaal etaleren, maar vooral ook goed laten zien hoe ze in jouw zaak samenwerken. Want de combinatie zorgt voor extra voordeel. Als je kassabonnen direct naar touchschermen in de keuken gaan, bijvoorbeeld. Of je de omzet uit je kassa realtime naast je personeelskosten ziet.” Eijsink legt uit dat ondernemers steeds meer gebaat zijn bij zo’n ‘omnichannel’-aanpak. “Ofwel, ál je automatisering onder één dak. Zodat je voor je kassa, personeelsplanning, bar- en keukenmanagement, tafelreservering, webshop en ticketing niet meer met tientallen partijen hoeft te schakelen, maar alles snel en simpel geregeld is.”

24/7 ondersteuning
Eijsink heeft onder meer een eigen ontwikkelafdeling, helpdesk en monteursteam, waarmee ze haar omnichannelaanpak doorlopend bewaakt en innoveert. “We zijn 24/7 bereikbaar – heb je ons nodig, dan staan we klaar. We leveren ook niet ‘gewoon’ een oplossing, maar juist een blijvende balans in je zaak.” Eijsink vindt daarom een persoonlijke aanpak en de juiste beleving essentieel. “Zo kunnen we onze klanten niet alleen optimaal ondersteunen, maar ook hun wensen voorblijven. Onze nieuwe vestiging in Amsterdam is daarin slechts een kleine schakel: er ligt nog veel meer moois in het verschiet!”

 

 

Reacties

Reactie toevoegen