Advertorial

S.Pellegrino lanceert de Diamond Bottle

Al sinds 1899 is S.Pellegrino een gevestigde naam over de hele wereld, mede door de iconische en tijdloze fles. Het Italiaanse stijlicoon met herkenbare, subtiele bruis verfrist iedere gezellige gelegenheid en maakt ieder moment nét iets specialer. Om het 120-jarig bestaan te vieren, lanceert S.Pellegrino een nieuwe limited editionfles voor de horeca: de Diamond Bottle.

De exclusieve Diamond Bottle, met de look and feel van een diamant, staat voor tijdloosheid, schoonheid en authenticiteit. Na een prestigieuze reeks limited edition-flessen die talent erkent in de wereld van stijl en design, haalt S.Pellegrino voor deze speciale editie haar inspiratie uit diamanten. Deze bijzondere natuurlijke elementen zijn zuiver én komen van de aarde – net als het water van S.Pellegrino. “Diamanten zijn voor altijd, net als de beste herinneringen. Voor S.Pellegrino zijn dit de momenten die mensen samenbrengen rond een tafel en we zijn vereerd dat we al 120 jaar lang deel hebben uitgemaakt van deze momenten”, aldus Ilenia Ruggeri, international marketing director van S.Pellegrino.

​Exclusieve evenementen
De bijzondere editie heeft zijn debuut gemaakt op de meest exclusieve evenementen, zoals de wereldfinale van Bocuse d’Or in Lyon, Milan Fashion Week en Festival de Cannes, en is nu in Nederland beschikbaar. De diamanten staan symbool om de mooiste momenten te vereeuwigen. De unieke fles is dan ook dé perfecte fles om S.Pellegrino-momenten nét die extra sparkle te geven!

Reacties

Reactie toevoegen