WonderButler, de toekomst in hospitality
Branchenieuws
Advertorial

WonderButler, de toekomst in hospitality

WonderButler verbetert de gastervaring en ondersteunt hotels in service en sales.

WonderButler is ontstaan door een samenwerking van Sander Bolt, voormalig eigenaar HotelGrouper, Karin Vaandrager, o.a. in het verleden Sales Manager van Grand Hotel Amrâth Kurhaus en Daniel van der Wallen, mede-eigenaar van Efficiency online, de ontwikkelaar van WonderButler. Door hun visie en ervaring te bundelen hebben zij een uniek systeem ontwikkeld dat volledig gefocust is op service en verhoging van omzet voor de hotels.

Meer omzet en service met WonderButler
WonderButler is de nieuwe tool waarmee de hotelbranche omzet en servicegerichtheid aanzienlijk kan vergroten. Met het unieke plug & play-systeem kunnen hotelgasten via de hospitality tv of hun eigen mobiele telefoon of tablet direct chatten met de receptie, roomservice bestellen, informatie uit de omgeving bekijken of een fiets of scooter huren. “De hotelgast anno nu mist de connectie met de receptie en een hotel mist de connectie met haar gasten. WonderButler versterkt de band tussen gast en hotel, verbetert daarmee de gastervaring en helpt hotels de omzet te verhogen en betere reviews te verkrijgen”, aldus medeoprichter Karin Vaandrager.

Service tot in de puntjes
“Bij de ontwikkeling van Wonderbutler hebben we vanuit de gast en het hotel gedacht. Vaak zie je dat er een drempel is om de receptie te bellen met vragen of een klacht”, vertelt medeoprichter Sander Bolt. Een negatieve ervaring ziet het hotel terug in een negatieve review. Met WonderButler kunnen gasten direct een bericht sturen naar de receptie, waardoor er direct geanticipeerd kan worden. Het resultaat: een verhoogde service en een uitmuntende review. Bolt: “Service tot in de puntjes, dat is WonderButler.”

Meer omzet
WonderButler is te bedienen via de smart tv in de hotelkamer, maar is ook eenvoudig op smartphones en tablets beschikbaar door het scannen van een QR-code. Gasten kunnen zo commerciële notificaties ontvangen. In de notificatie kan het laatste tafeltje in het restaurant worden gepromoot, een korting op het diner worden gegeven of een evenement onder de aandacht worden gebracht. Door groene opties aan te bieden zoals ‘maak mijn kamer niet schoon’ wil WonderButler het milieubewustzijn stimuleren en besparing mogelijk maken. WonderButler genereert kortom meer omzet terwijl de gast meer service ontvangt. “De opties met WonderButler zijn eindeloos”, volgens medeoprichter Daniel van der Wallen. WonderButler is plug & play en kan zeer gemakkelijk worden geïmplementeerd op de hospitality tv en mobile devices. Bovendien kan het volledig worden ingericht volgens de huisstijl van het hotel.

 

Reacties

Reactie toevoegen