Marketing

Aftrap voor We Care Foundation

Een groep enthousiaste ambassadeurs trapten onder aanvoering van KHN-directeur Jeu Claes af voor het nieuwe seizoen van de We Care Foundation.

Op een zonovergoten terras aan het water bij restaurant 't Stoute Soldaatje in Nieuwersluis, inspireerde Jeu Claes van Koninklijk Horeca Nederland twintig ambassadeurs van de We Care Foundation.


Op 1 september gaat namelijk de ? euro-actie weer van start. Gasten van hotels, restaurants, cafetaria's of eetcaf?worden dan ge?ormeerd over de vrijwillige bijdrage van een euro die ze kunnen doen middels een tafelkaartje. De ondernemer zamelt dan per rekening een euro voor gastvrije, goede doelen. Ook kunnen ondernemers bijvoorbeeld enkele We Care-wijnen op de kaart zetten, waarvan een gedeelte van de opbrengst naar het goede doel gaat. Er zijn nog meer mogelijkheden.


Het beste idee om geld in te zamelen wordt uiteindelijk bestempeld als het Gouden idee en de bedenker ervan wint een topfeest voor het hele team.