Muziek- en beeldrechten in de horeca: alle ins en outs
In deze whitepaper ontdek je wat je wel en niet mag met muziek en tv in je zaak – en hoe je tot 50% op de kosten bespaart.
Over de whitepaper
In de meeste horecabedrijven is muziek te horen. Als achter grondmuziek, maar in de Randstad ook steeds vaker als entertainment door middel van een live-dj. Hoe zit het nu precies met de licenties om beschermde muziek én televisie- of videobeelden af te spelen? Mag je bijvoorbeeld Spotify in je restaurant gebruiken; kun je zomaar Champions League-wedstrijden uitzenden en waarom betaal je vergoedingen aan organisaties als Buma en Sena (muziek) en Videma (televisie)?
In deze whitepaper zetten we alles op een rij over muziek- en beeldrechten in jouw horecazaak. Je leest onder andere over:
- Welke partijen betrokken zijn bij muziek- en beeldrechten
- Hoe je zo goedkoop mogelijk gebruik kunt maken van muziek en beeld (Let op: kortingen tot bijna 50% van het totaalbedrag!)
Schrijf je gratis in voor onze nieuwsbrief en ontvang wekelijks:
- De nieuwste trends en ontwikkelingen binnen de Horeca
- Culinaire en interieur inspiratie
- Exclusieve content zoals: artikelen, interviews en ondernemersverhalen