Mama Kelly scoort met Royal Bliss en Fuze Tea

Mama Kelly scoort met Royal Bliss en Fuze Tea

De eigenaren van MaMa Kelly hebben mooie plannen, bijvoorbeeld om de bekende, roze vestiging in Amsterdam nog aantrekkelijker te maken en gasten te teasen met verrassende culinaire concepten. Uiteraard doen ze dat ook met dranken, zoals de perfect serves van Royal Bliss en Fuze Tea. Kijk voor alle foto's onderin het artikel.

Foto's: Pim Ras

Mama Kelly: blije gezichten

Royal bliss

Eindelijk weer gasten ontvangen. Singha Witteman en Marc Vink van MaMa Kelly kunnen er, ondanks de restricties, enorm van genieten. “Zo fijn om die blije gezichten weer te zien”, zegt Vink. “Ook van de medewerkers.” Maandenlang waren de zeven vestigingen van moederbedrijf Rebel Horeca Groep gesloten. Dus ook geen gasten die van heinde en verre op het uitbundige, knalroze kip- en kreeftconcept in Amsterdam, MaMa Kelly, afkwamen.

Mama Kelly krijgt fine dining-restaurant

Reportage Mama KellyFoto; Pim Ras

“Maar we hebben niet stilgezeten”, verzekert Witteman. “We hebben veel leuke, nieuwe plannen. Zo komt er een achtste vestiging en krijgt MaMa Kelly in Amsterdam een nieuwe zaak in het souterrain, gericht op fine dining.” De compagnons hebben vertrouwen in een mooie zomer. “Gasten hebben duidelijk behoefte aan genieten en zijn bereid om daar meer aan uit te geven”, zegt Vink. “De eerste dag op het terras draaiden we al meer omzet dan we hadden verwacht.” Bij MaMa Kelly komen gasten met name voor de beleving, het knallende interieur en goed eten en drinken. “De drankkaart speelt een aanzienlijke rol in ons concept”, zegt Vink.

Mama Kelly werkt met Royal Bliss

 

“Vooral cocktails zijn erg populair. De uitstraling van die dranken is superbelangrijk en dat valt of staat met de uitstraling van de merken die je ervoor gebruikt. Daarom werken we sinds kort bijvoorbeeld met Royal Bliss om de vele gin-tonics op onze kaart mee te bereiden. Royal Bliss is uniek, alleen verkrijgbaar in de horeca en een toegevoegde waarde voor ons assortiment. We onderscheiden ons met unieke serves en daarmee verrassen we gasten.”

Reportage Mama Kelly. Bedrijfsleider  MarcFoto; Pim Ras

MaMa Kelly heeft in Coca-Cola European Partners Nederland een goede partner gevonden, zeker om mooie en margerijke ‘perfect serves’ te maken. “We kiezen bij MaMa Kelly voor het hoogste segment, de A-merken. Dat biedt het portfolio van Coca-Cola”, zegt Vink. Coca-Cola helpt ondernemers ook met het ontwikkelen van die ‘serves’. “MaMa Kelly is een merk op zich, dus we geven overal een eigen draai aan. Royal Bliss geeft ons de vrijheid om een mooie serve te creëren.”

Op de foto: Marc Vink, verantwoordelijk voor de F&B van o.a. Mama Kelly.

 

Mooie samenwerking

De twee partners vinden elkaar in bijzondere campagnes en mooie samenwerkingen. Zo is MaMa Kelly één van de outlets die onderdeel is van de Brand Ambassadorcampagne. De unieke serve met Royal Bliss staat centraal in de abri’s door Amsterdam. “Met het assortiment van Coca-Cola European Partners bieden we de beleving en de uitstraling die perfect bij MaMa Kelly passen”, besluit Vink.

MARGERIJKE COCKTAILS
Er is een groeiende interesse in cocktails in seated gelegenheden en een hogere besteding aan specialty drinks. De basis voor een goede cocktail begint bij een goed glas, veel ijs, ongeveer 35 tot 50 ml spirit, ongeveer 150 ml premium mixer en mooie garnering. Gebruik daarvoor een kwalitatieve mixer, zoals Royal Bliss, om de gast te kunnen verrassen met smaken en ultiem te kunnen laten genieten. De favoriete margerijke cocktail van Marc Vink van MaMa Kelly is een gin-tonic met 50 ml Hendrick’s Gin, 5 ml komkommersiroop en Royal Bliss Vibrant Yuzu Tonic Water, met een vleugje yuzu en oranje citrus.

Artikel delen