De spritz is dé terrashit van het moment en Campari speelt hierop in met de Campari Spritz: een premium cocktail met een bitterzoete smaak. Een tijdloos, stijlvol en sprankelend aperitief dat aansluit bij de Italiaanse manier van genieten.
Campari is al meer dan 160 jaar een icoon binnen de wereld van bitters. Met zijn diepe rode kleur, verfijnde bitterzoete smaak en onmiskenbare Italiaanse stijl, staat het merk symbool voor de borrelcultuur. Sinds vorig jaar speelt Campari in op de groeiende spritz-trend met een vernieuwde serve: de Campari Spritz – een stijlvolle, premium variant binnen deze populaire categorie.
Iconische twist
De spritz is uitgegroeid tot dé cocktail van dit moment. Gasten zoeken steeds vaker naar verfijnde en goed gebalanceerde smaken, gecombineerd met een luxe drinkervaring. Waar veel spritz-opties vooral licht en fruitig zijn, biedt de Campari Spritz een iconische twist met een rijke gelaagdheid van bitter en zoet, perfect in balans.
*De tekst gaat verder onder de afbeeldingen.
Spritz A Brand New Day
Perfect serve
Eenvoud is vaak de sleutel tot succes en de receptuur van de Campari Spritz is even elegant als effectief:
Vul een wijnglas met veel ijs
3 delen prosecco
2 delen Campari
1 deel bruiswater
Garneer met een sinaasappelschijfje
Dit zorgt voor een sprankelende, verfris- sende cocktail die niet alleen met de diep rode kleur visueel indruk maakt op het terras, maar ook qua smaak perfect past binnen een premium horeca-aanbod.
Premium Spritz
Met deze positionering verstevigt Campari zijn status als dé Italiaanse bitter binnen de spritz-categorie. Voor bars en restaurants die hun gasten een iconische en stijlvolle cocktail willen bieden, is de Campari Spritz dé ultieme keuze. Een tijdloos en verfijnde spritz die perfect aansluit bij de Italiaanse manier van genieten.
A Brand New Day
A Brand New Day is een onafhankelijke drankenimporteur die zich richt op de marketing en verkoop van internationale topmerken op de Nederlandse drankenmarkt. Op maat gemaakte merkprogramma’s zorgen voor een meerwaarde in elk kanaal wat leidt tot ‘bar calls’ in horeca en ‘brand calls’ in retail. Met een gevarieerd portfolio, waaronder iconische namen als Campari, Jack Daniel’s, Aperol en Monin, creëert het bedrijf voortdurend unieke ervaringen.
Artikel delen
Schrijf je gratis in voor onze nieuwsbrief en ontvang wekelijks:
De nieuwste trends en ontwikkelingen binnen de Horeca
Culinaire en interieur inspiratie
Exclusieve content zoals: artikelen, interviews en ondernemersverhalen