advertorial

Overweldigend succes Fuze Tea

Overweldigend succes Fuze Tea

Om horecamedewerkers te bedanken voor hun inzet, bezochten Fuze Tea-ambassadeurs afgelopen week zo’n 3.000 horecazaken in Nederland die begin dit jaar het nieuwe ijstheemerk Fuze Tea in hun assortiment hebben opgenomen. De reacties waren overweldigend. Een mooie winactie leverde bovendien mooie foto's op. Hieronder maken we de winnaars bekend. Bekijk een paar van de foto's onder dit bericht.

Afgelopen week hebben we via onze klanten in de Out Of Home-markt op een hartverwarmende manier de bevestiging ontvangen dat de introductie van Fuze Tea een groot succes is. In vijf dagen gingen teams van  buitendienstmedewerkers van Coca-Cola European Partners langs de Fuze Tea verkopende horecazaken met als doel het verder inspireren en enthousiasmeren van medewerkers. Door het uploaden van een originele foto met Fuze Tea maakten horecamedewerkers iedere dag kans op fantastische prijzen. We ontvingen uiteenlopende inzendingen van parachutespringen met Fuze Tea tot foto’s waarbij het voltallige personeel veel moeite heeft gedaan voor het maken van originele foto. Onderstaand maken we de winnaars bekend:

De winnaars van de Fuze Tea Vespa’s zijn:
Tante Roosje Amsterdam, Stan & Co, Beachclub Breeze ’s-Gravenzande, Paracentrum Teuge en Café van Bommel Maastricht.

De winnaars van de iPad’s zijn:
De Twee Heeren Maastricht, De pier poffertjes en pannenkoeken Scheveningen, Nieuw Bruin Maastricht, De jongens van outdoor Appelscha, Stief kwartierke Breda, Stalles Rotterdam, Restaurant Abyssinia Amsterdam, Proeflokaal Reijngoud Rotterdam, De Beurs Utrecht, Brasserie Nu Kerk-Avezaath.

De winnaars van de Beats Solo koptelefoons zijn:
Restaurant Ayintap Uden, Lisa Kitchen Bar Rotterdam, Farinella Lelystad, Teazone Maastricht, Jonkheer de Ram Utrecht, Brownies & Downies Culemborg, Restaurant De Prins Buren, Landgoed Tespelduyn Noordwijkerhout, Café Vrienden van de Hoeck Bodegraven, Café Scheffers Dordrecht.

Gezien het feit dat bijna 25% van de bezochte zaken aan de challenge heeft deelgenomen, kijken we samen met alle deelnemende horeca medewerkers terug op een zeer geslaagde week. Alle winnaars zijn persoonlijk op de hoogte gesteld. Op deze website zijn alle foto’s te bewonderen.

Unieke smaakvariaties
Dat Fuze Tea een succes is, blijkt ook uit het grote aantal verkooppunten sinds de lancering in januari. Gasten waarderen de nieuwe unieke smaken Fuze Tea Green Tea Mango Kamille én Black Tea Peach Hibiscus, die inspelen op de groeiende vraag naar laagcalorische dranken en nieuwe smaakvariaties binnen ijsthee.

Tip
Verras uw gast en geef de suggestie voor één van deze heerlijke Fuze Tea smaken! Perfect geserveerd in een 0,2L horecafles, in bijbehorend uniek glas met ijs, munt en sinaasappel. Hét ideale terrasdrankje voor deze zomer!

Artikel delen