Royal Bliss voegt nieuwe smaak toe én krijgt hervulbare flesjes

ADV - Coca-Cola - Royal Bliss

Royal Bliss voegt nieuwe smaak toe én krijgt hervulbare flesjes

Royal Bliss, hét merk van Coca-Cola Nederland in het ‘volwassen frisdrank’-segment, krijgt een vernieuwd portfolio. Zo neemt het vanaf 2024 het stokje over van het vertrouwde merk Fïnley en krijgt de verpakking krijgt een duurzame make-over met hervulbare flessen. Ook wordt er een bitter lemon aan het assortiment toegevoegd. De vernieuwde range is voor het eerst te proeven tijdens de Horecava, van 8 tot en met 12 januari 2024 in de Amsterdamse RAI.

Headerfoto: De nieuwe flesjes én nieuwe range van Royal Bliss

Ontwikkeld door bartenders, onderscheidt Royal Bliss zich met zijn natuurlijke smaken en de botanische en fruitige twist die elke slok uniek maakt. Denk bijvoorbeeld aan de Signature Tonic Water met een vleugje yuzu en kardemom, of de Ginger Ale met een vleugje rozemarijn.

Puur en in cocktails

Royal Bliss is ook heel veelzijdig. Royal Bliss kan namelijk puur worden gedronken, maar schittert ook in mocktails en cocktails. Dat is Royal Bliss - waar genot en veelzijdigheid samenkomen.

In 2024 komt er een vernieuwing binnen het portfolio van Coca-Cola Europacific Partners. Vanaf januari neemt Royal Bliss het stokje over van het vertrouwde merk Fïnley. En dat niet alleen: de verpakking krijgt een duurzame make-over met hervulbare flessen, zoals al voor de andere dranken van CCEP het geval was. Deze flessen kunnen tot wel 27 keer opnieuw worden gevuld. Ook krijgt het assortiment een upgrade met een toevoeging van een Bitter Lemon en een roze kleur voor de Pink Aromatic Berry.

Duurzaamheid en praktisch gemak

Duurzaamheid staat hoog in het vaandel bij Coca-Cola. Alle merken in de horeca zitten vanaf 2024 in een hervulbare fles die ruim 60% minder CO2-uitstoot veroorzaakt dan een eenmalige fles. Een extra stap in duurzaamheid voor Royal Bliss is de verplaatsing van de productie naar de CO2-neutraal gecertificeerde Coca-Cola fabriek in Dongen, waar 85% van alle CCEP dranken voor de Nederlandse markt wordt geproduceerd.

Praktisch gemak en creatieve vrijheid gaan hand-in-hand voor horecaprofessionals. De nieuwe flesjes passen namelijk naadloos in de rode Coca-Cola kratten, waardoor het logistieke proces soepeler verloopt. Bovendien kun je met één flesje drie verschillende serves creëren: puur, mocktail en cocktail. Een win-win-win voor degenen die streven naar efficiëntie, zonder in te leveren op kwaliteit.

Horecava 2024

En natuurlijk, de Horecava. De plek waar deze innovatieve veranderingen tot leven komen. Als horecaprofessional krijg je de kans om persoonlijk de verfijnde smaken en veelzijdigheid van Royal Bliss te ervaren. De vernieuwde range is daar voor het eerst te proeven en te bewonderen. Royal Bliss, de nieuwe standaard in het ‘volwassen frisdrank’ segment.

ADV - Coca-Cola - Royal Bliss 1-1 ADV - Coca-Cola - Royal Bliss 2-1
Artikel delen