advertorial

Tom Coronel nieuwste ambassadeur AMICI Limoncello

Tom Coronel - AMICI

Tom Coronel nieuwste ambassadeur AMICI Limoncello

Nederlands racetalent, ondernemer en presentator Tom Coronel is de nieuwste ambassadeur van het snelgroeiende Nederlandse AMICI Limoncello. De samenwerking markeert een nieuwe stap in de missie van AMICI om de wereld te veroveren met hun premium limoncello.

 

Openingsfoto: Tom Coronel

 

Tom Coronel is al sinds de start van het merk groot fan en is enthousiast over de samenwerking: “Ik kan met alle oprechtheid zeggen dat dit de lekkerste limoncello is die ik ooit gedronken heb. En ik heb er nogal wat geproefd,” vertelt hij lachend. “En zeg nou zelf: die fles ziet er natuurlijk fantastisch uit.”

Passie voor limoncello

AMICI, opgericht door twee vrienden met een gedeelde liefde voor Italiaanse smaken en hoogwaardige kwaliteit, ziet in Coronel een natuurlijke match. “Voor ons was de keuze heel simpel. Tom support ons al vanaf het eerste moment en is groot liefhebber van limoncello. Samen delen we een passie voor onze drank en de kwaliteit waar wij voor staan,” zegt mede-eigenaar Melvin Merkenij.

“We zien mooie kansen op zowel de Nederlandse als buitenlandse markten met het netwerk van Tom, maar we gaan vooral samen heel veel leuke dingen doen.”

*De tekst gaat verder in het grijze kader onder de afbeelding.

Floris-van-de-stadt-Tom-Coronel-Melvin-Merkenij
Personen v.l.n.r: Floris van de Stadt, Tom Coronel en Melvin Merkenij

OVER AMICI LIMONCELLO

AMICI Limoncello werd in 2022 opgericht door de Amersfoortse Floris van de Stadt en Melvin Merkenij. Wat begon als een hobby, liep al snel uit op een groot succes. AMICI combineert echte Amalficitroenen met zuivere graanalcohol om een exclusieve smaak te garanderen. Het merk wil het imago van limoncello naar een hoger niveau tillen met niet alleen een premium inhoud, maar ook een stijlvolle en unieke fles.

Inmiddels is AMICI verkrijgbaar bij onder andere Gall & Gall. De samenwerking zal zich uiten in gezamenlijke evenementen, content en zowel nationale als internationale zichtbaarheid, met als doel om AMICI op de kaart te zetten als dé limoncello van Nederland – en ver daarbuiten.

Artikel delen