Brouwerij Boegbeeld promoot kutbier online
Biernieuws

Brouwerij Boegbeeld promoot kutbier online

Eigenaresse Janneke Pieters van Brouwerij Boegbeeld (de enige vrouwelijke bierbrouwer van Nederland met eigen ketels) vermarkt haar kutbier in een online concept. 

Op de website van Brouwerij Boegbeeld kan een online vrijdagmiddagborrel (vrijmibo) worden gekocht. 

“Kutvragen”

Werkgevers kunnen voor hun personeel  drie bieren (o.a. kutbier) bestellen met nootjes en krijgen kutvragen via de post opgestuurd door de brouwerij. De leidinggevende kan zo tijdens het online bierdrinken de kutvragen stellen. Doelgroep zijn bedrijven die hun werknemers willen verrassen met een ludieke online vrijdagmiddagborrel

Inmiddels hebben al diverse bedrijven deze online vrijmibo aangeschaft voor hun werknemers. Zo ook het bedrijf Wijk Yacht Creation, een ontwerp bureau voor jachten en boten.

Brouwerij Boegbeeld Janneke

“Verrassend”

Eigenaar Bart van der Wijk noemt deze online vrijmibo: “Verrasend, er ontstaat een leuke gespreksdynamiek, werknemers vertellen andere zaken dan dat ze normaal doen. Ook het kutbier vind iedereen zo gaaf dat er direct een social media post wordt gedaan door de werknemers. Ik kan het iedereen aanraden.” 

 

Email: janneke@brouwerijboegbeeld.nl

https://www.brouwerijboegbeeld.nl/vrijmibo/

Brouwerij Boegbeeld vrijmibo impressie

 

Reacties

Reactie toevoegen