STËLZ Mixed Classics: nieuwe lijn premixed drinks met gin&tonic en moscow mule

STËLZ Premixed drinks

STËLZ Mixed Classics: nieuwe lijn premixed drinks met gin&tonic en moscow mule

STËLZ heeft al een keer de traditionele alcoholmarkt opgeschud met hun Hard Seltzers en dat doen ze nog eens met de nieuwe premixed lijn Mixed Classics (gin&tonic en moscow mule). Ideaal om met weinig personeel toch constante kwaliteit te bieden.

Trend van premixed drinks in de horeca

In de horeca is de trend naar premixed drinks al gaande; het is bij gebrek aan personeel een prima oplossing voor bewerkelijke dranken, omdat je een constante kwaliteit biedt. Daarnaast zijn traditionele cocktails hoger in alcohol en calorieën. De Mixed Classics zijn een goed alternatief voor bestaande mixen en cocktails als men iets verfrissends zoekt, maar wel met genoeg body.

Tekst gaat  verder onder het kader

Mixed Classics

  • STËLZ Mixed Classic Gin & Tonic

Een premium craft gin met botanische ingrediënten, zoals jeneverbes, citrus en met een vleugje komkommer. Bevat slechts 63 kcal, geen suiker en 4,5% alc.

  • STËLZ Mixed Classic Moscow Mule

Een premium craft wodka gemixt met gemberbier en een vleugje limoen, kaneel en kruidnagel. Bevat slechts 63 kcal, geen suiker, koolhydraten en 4,5% alc.

STELZ_Mixed_Classics

Marktleider

In de afgelopen jaren is STËLZ landelijke marktleider geworden in hard seltzers. Naast retail, komt een groot gedeelte van de omzet uit de exclusieve samenwerking met festivals en studentenverenigingen. Door een deel van de aandelen beschikbaar te stellen voor influencer Monica Geuze (met 1,4 miljoen volgers) is het bereik en de bekendheid onder de doelgroep vergelijkbaar met de gevestigde merken.

Later hebben ID&T en This is Live een belang in STËLZ genomen, waardoor STËLZ elk jaar zo’n drie miljoen festivalbezoekers in Nederland en België bereikt. Met deze marketingmix weet STËLZ de harten van Gen Z en millennials te veroveren. 

Rethink drinks

De missie ‘Rethink Drinks’ staat voor het hacken van de mixdranken en cocktails die iedereen kent, maar die een stuk minder calorieën en alcohol bevatten, wat past bij de behoeften van Gen Z’s en millennials.

Interesse? Neem contact op met je drankenleverancier of ga voor meer informatie naar bierenco.nl.

Artikel delen