advertorial

Na de succesvolle editie van ‘Het Lipton Terras van 2022’ met geweldige horecawinnaars, willen we het ondernemerschap opnieuw in het zonnetje te zetten. Daarom komen we terug met ‘Het Lipton Terras 2023’!
En dit jaar doen we het net even wat anders. Zo is er een gezamenlijk aftrapmoment op 1 mei en loopt de campagne tot en met 31 augustus 2023.
Zit jij in de top drie en behaal jij in de periode van vier maanden de meeste stemmen? Dan win jij het mooie investeringsbedrag van € 50.000, € 30.000 of € 20.000!
En daar houdt het niet op! Je kunt elke maand op verschillende manieren in de prijzen vallen! Haal jij bijvoorbeeld de meeste unieke stemmen in een maand, of staat jouw terras bovenaan als het om het aantal stemmen via Lipton Ice Tea Green Zero gaat, dan win je een investeringsbedrag van maar liefst €10.000,-.
En omdat we vinden dat jij niet al het werk alleen hoeft te doen, zetten we social media en relevante vakmedia in en stellen we gratis verkoopondersteunende materialen beschikbaar om de terrasgast te laten weten dat hij weer op zijn favoriete terras kan stemmen. Redenen genoeg dus voor jou om ook dit jaar weer mee te doen!
Het leuke is dat elke Lipton-horecaonderneming met een terras* automatisch meedoet aan deze unieke campagne. De terrasgasten bepalen de winnaar door te stemmen. Hoe?
Alle Lipton Ice Tea horecaflessen, plus de gratis verkoopondersteunende materialen, hebben een QR-code. Laat je terrasgasten die QR-code scannen en vraag ze om op jou te stemmen!
*Dit is een horecazaak met minimaal 4 tafels die in de activeringsperiode een van de volgende Lipton Ice Tea-formaten verkoopt: horecafles (glas), BiB en 1,1 liter.
Lees ook
Zo haal je met een terrastraining voor je personeel meer uit het terrasbezoek van je gasten
Ben jij nog geen Lipton-klant? Neem dan snel contact op met de verkoop-binnendienst.
Om jouw kans op de mooie prijzenpot te vergroten, geven we je graag een paar tips:
Lees de tips en pas ze toe! Wie weet word jij ‘Het Lipton Terras van 2023’!