De Foodhall is geïnspireerd op de sfeer van Aziatische markten vol lichtjes en geluiden. Het aanbod bestaat uit zestien foodstands met verschillende wereldkeukens. Ieder met een eigen specialiteit of ambacht, lokaal of van ver. De foodstand-houders vertellen elk hun eigen verhaal.
Er zijn driehonderd zitplaatsen aan grote en kleine tafels, verspreid over een grote hal van 1.200 m2. De verlichting met sfeervolle lampen en straatlantarens, zachte neonletters bij de stands, grote planten, aardse kleuren en comfortabel meubilair kenmerken de Foodhall. In het midden van de hal bevindt zich een haardvuur.
Eigenaar Won Yip is trots dat het gerenoveerde pand van Foodhall Scheveningen een bijdrage levert aan de vernieuwing van de Noordboulevard. De buitenkant van het pand wordt gekenmerkt door natuursteen, grote ramen en decoratief staal, geheel in lijn het nabijgelegen en karakteristieke Kurhaus. De samenstelling en het karakter van de Foodhall bedenkt de Yip Group in samenspraak met alle standhouders.
Op elke tafel komt een unieke QR-code waardoor het personeel de gasten weet te vinden. Nadat de gasten bij een stand een gerecht hebt uitgekozen en opgehaald, zoeken zij een plekje uit waarnaar de drankjes worden gebracht. Gasten kunnen zelfs met de QR-code vanaf de strandbedjes bestellen!