Tulip Inn Hilversum wordt Amrâth Hotel

Tags: hotel

Tulip Inn Hilversum wordt Amrâth Hotel

Tulip Inn Hilversum gaat sinds 1 januari 2020 verder als Amrâth Hotel Media Park Hilversum.

Het hotel, dat sinds 1 oktober 2007 in eigendom is van Amrâth Hôtels, zal naast Amrâth Hotel Lapershoek Arenapark het merk Amrâth Hôtels gaan versterken in Hilversum. Hiermee wordt de samenwerking met Louvre Hotels Group, de moedermaatschappij van Tulip Inn Hotels, beëindigd.

Naamwijziging

De keuze voor de naamswijziging en verdere voortzetting van de exploitatie van het hotel onder naam van Amrâth Hôtels, wordt door operationeel directeur David Dreese als volgt onderbouwd: “Amrâth Hôtels heeft de afgelopen jaren veel geïnvesteerd in de ontwikkeling van een eigen efficiënt en gebruiksvriendelijk reserveringsysteem met internationaal bereik; hierdoor is er minder behoefte aan aansluiting op externe systemen. Bovendien biedt het veel voordelen om de Hilversumse hotelmarkt vanuit één merknaam te bedienen”.

Amber van Schagen

Amber van Schagen is sinds 18 november aangesteld als General Manager van Tulip Inn Media Park aan de Koninginneweg in Hilversum. Sinds 1 januari 2020 heeft zij de bedrijfsvoering van het hotel onder de naam van Amrâth Hôtels overgenomen. Van Schagen is positief over deze ontwikkeling: ” Ik ben als geen ander kritisch als het gaat om het kiezen van de juiste brand voor ons hotel, wat onze (veelal internationale) gasten kennen als hét Media Park hotel van Nederland. Dat ik vind dat Amrâth Hôtels de juiste keuze is heeft niet alleen te maken met het feit dat Amrâth Hotels een groeiende hotelgroep is met hotels in interessante steden maar ook dat de keuzes die gemaakt worden binnen deze groep weloverwogen en succesvolle keuzes zijn, die goed aansluiten bij de digitale wereld waarin we opereren”.

 

Artikel delen