Brothers Horeca Groep omarmt het nieuwe design van Pepsi

Rob en Mark Peek campagne Pepsi

Brothers Horeca Groep omarmt het nieuwe design van Pepsi

Al 27 jaar runt Rob Peek, samen met zijn broer Marco, de Brothers Horeca Groep (BHG) in Bunnik. Onder de 16 locaties vallen uiteenlopende horecagelegenheden zoals Jeu de Boules Bar en Down Under Beachclub, tot Kasteel Camminga en bistro HFSLG. Binnenkort openen ze Grand Café LIVING op het Utrechtse Science Park. BHG omarmt het nieuwe design van Pepsi dat Vrumona onlangs presenteerde.

Half april opent de BHG op het Utrechtse Science Park Grand Café LIVING, een grand café van deze tijd dat ontbijt, lunch en diner serveert gericht op snelheid, laagdrempeligheid en gezondheid. Doelgroepen zijn studenten en universiteitsmedewerkers maar ook mensen uit het bedrijfsleven zoals van het, om de hoek gelegen, RIVM. “Naast trendy, gezonde gerechten als een sandwich met gegrilde groente en humus, staat er ook een ouderwetse clubsandwich op de kaart”, vertelt Peek. “Mensen willen ook gewoon lekker eten”.

Pepsi heeft bijzondere plek

Onder de frisdranken die de horecagelegenheden van Brothers Horeca Groep serveren, neemt Pepsi een bijzondere plek in. Peek heeft altijd al iets met Pepsi gehad vertelt hij: “Ik kom uit een horecafamilie uit Bunnik. Mijn ouders hadden een evenementenlocatie dat in de weekenden als dancing werd gebruikt. Dat bracht mij en mijn broer op het idee in 1997 een discotheek te beginnen. Toen we met Vrumona om de tafel gingen, was er gelijk een klik. Zelf drink ik graag Pepsi Zero Sugar. En dat Vrumona ook uit Bunnik komt, geeft een goed gevoel.”

*Tekst loopt door onder foto's.

Campagne-Pepsi-Marco-Peek-Bob-Peek
Pepsi lanceert de grootste campagne ooit

Oud en vertrouwd merk

Onlangs heeft Pepsi een redesign ondergaan. Peek vindt het mooi: “Het doet me denken aan het oude logo. Niet dat ik het oubollig vind. Voor mij voelt het oud en vertrouwd.” Arjen Reijnierse, Out Of Home manager Vrumona, zegt: “Je bent niet de enige. We vroegen respondenten tijdens een merkonderzoek te tekenen hoe het logo er volgens hen uitzag. Het gros tekende het iconische logo uit de jaren ’60 en ’70 met het woordmerk Pepsi in de globe. Hier vindt Pepsi kennelijk zijn vertrouwde en trotse fundament.”

Met het redesign van Pepsi komt Vrumona de coladrinkers tegemoet, maar heeft het design wel een beetje frisser en meer van deze tijd gemaakt. Reijnierse: “Pepsi wil zijn drinkers blijven verrassen. Hierin spelen het logo, de smaak, de blokjes ijs en de glimlach van degene die het serveert allemaal mee.

Altijd ruimte voor groei

Brothers Horeca Groep en Vrumona vormen een goede match. Reijnierse: “Het is de combinatie van onze historie in Bunnik, trots zijn op onze a-merken en blijven innoveren. We zijn dan ook erg trots dat we onlangs onze samenwerking opnieuw hebben verlengd met vier jaar en dat BHG naast onze reguliere frisdranken, nu ook onze premium mixers aan hun portfolio hebben toegevoegd. Of het nu grote of kleine stappen zijn, we blijven bewegen.”

Ook de gebroeders Peek zitten niet stil. Down Under, een locatie in Nieuwegein ondergaat een restyling. Peek: “De beachclub met buitenterras wordt helemaal opnieuw ingedeeld en ingericht in een stijl met invloeden uit Ibiza en Scandinavië.” Ook zijn ze bezig met een nieuwe locatie. “Wij willen blijven groeien om onszelf die prikkel te geven maar ook voor onze mensen in het bedrijf. We zijn een familiebedrijf en zo gaan we ook met onze mensen om.”

Artikel delen