nhow A'dam RAI meest Instagram-waardig hotel

Tags: hotel

nhow A'dam RAI meest Instagram-waardig hotel

De internationale website LuxuryTravelAdvisor.com heeft nhow Amsterdam RAI uitgeroepen tot het meest Instagram-waardige hotel van Europa van 2020.

Het pas geopende hotel kreeg de meerderheid van de publieksstemmen en liet onder andere het mediterrane luxe Rome Cavalieri Waldorf Astoria Hotel, het paradijselijke Le Agavi Hotel aan de Amalfi kust en het boetiekhotel Katikies uit Santorini achter zich in de strijd om de titel. De onafhankelijke nieuwsorganisatie die het laatste nieuws brengt over het topsegment in luxe reizen roemt nhow Amsterdam RAI vooral om haar opvallende designs en kleurrijke details.

Internationale Award ter inspiratie voor toekomstige reizen

Voor de reisbranche is een onzekere tijd aangebroken. Juist in deze tijden kunnen hotels positieve aandacht goed gebruiken en kunnen globetrotters dagdromen over toekomstige bestemmingen. Daarom lanceert het internationale reisplatform LuxuryTravelAdvisor.com de award ‘The Most Instagrammable Hotel In The World 2020’. Vanuit alle werelddelen werden hotels ingeschreven. Na vier publieksstemrondes behaalde nhow Amsterdam RAI uiteindelijk de titel: ‘Most Instagrammable Hotel In Europe 2020’. Een bijzondere prestatie omdat het hotel slechts drie maanden geopend is. Hermann Spatt, general manager van nhow Amsterdam RAI: “In de korte tijd dat we open zijn, hebben we al heel veel internationale gasten mogen verwelkomen die verrast werden door het design van het hotel. Dat is ook niet raar omdat je in het hotel verschillende designs vindt van over de hele wereld, van de muren tot aan de vloer. Dat maakt elke stap in het hotel een inspirerend moment voor onze gasten.”

nhow Amsterdam RAI

nhow Amsterdam RAI is een locatie voor meetings en events, met negen verschillende ruimtes op de 23ste etage die een uitzicht over Amsterdam bieden. Het thema van het hotel is The Culture’s Hub: in het hotel kunnen reizigers, zakelijke bezoekers en locals elkaar te laten ontmoeten in een ‘multiculturele hotspot’. In de lounge op de eerste etage kun je werken en netwerken. THE ENTOURAGE GROUP lanceert op de bovenste verdieping op 91 meter hoogte twee horecaconcepten; Lalo Contemporary Mexican Kitchen & Bar en Coco Lounge & Bar met een panoramisch uitzicht over de stad. In de openbare ruimtes creëren invloeden uit de hele wereld een mix van kleuren en patronen. De 650 hotelkamers bestaan uit zes kamerontwerpen, geïnspireerd op de zes windrichtingen waarnaar de hoeken van het gebouw wijzen: Zuid, Oost, Noord, Zuidwest, Zuidoost en Noordwest.

Artikel delen