Bidfood en Gault&Millau langer samen door

Bidfood en Gault&Millau langer samen door

Bidfood en uitgever van de Nederlandse Gault&Millau gids verlengen samenwerking. 

Bidfood verlengt de samenwerking met Gault&Millau voor een periode van drie jaar. Dat maakte de online groothandel voor de horeca deze week bekend tijdens Gastvrij Rotterdam. Sinds Godfried van der Lugt in 2018 de nieuwe uitgever van de Nederlandse Gault&Millau gids werd, is Bidfood aangesloten als partner. 

Gastronomie op de kaart
“Gault&Millau en Bidfood streven hetzelfde doel na”, zegt Laurens Claassens, marketing manager horeca bij Bidfood, over de samenwerking. “Samen willen we de Nederlandse gastronomie nog beter op de kaart zetten.'' Godfried van der Lugt, managing director Gault&Millau Nederland: “We zijn elkaar op het juiste moment tegen gekomen, De samenwerking helpt ons te werken aan de groei en de professionaliteit van de Gault&Millau restaurantgids in Nederland.” Bidfood verbindt Gault&Millau met haar netwerk in de wereld van food. Tijdens Taste of Amsterdam was de 17+ Club van Gault&Millau als pop-up restaurant op het paviljoen van Bidfood te vinden. Daarnaast levert Bidfood ingrediënten aan de topchefs die tijdens de Gault&Millau gidslancering en het daarbij horende liefdadigheidsdiner gerechten bereiden. De gidslancering vindt dit jaar op 2 december plaats in de Kromhouthal in Amsterdam.

 

Artikel delen