advertorial

SALOMON FoodWorld® staat bekend om zijn gevoel voor trends. Met zijn nieuwe innovaties zet de foodservicespecialist in op urban fingerfoodconcepten en op de behoefte van gasten om te delen.
Hapjes als mezze en tapas passen bij de smaak van nu: hiermee kunnen gasten hun culinaire voorkeuren bepalen. Het zijn absolute toppers als het gaat om trendy snacking, tasting en sharing. En voor horecaondernemers hebben ze nog een extra voordeel: ze verhogen de winstmarge als hippe “Better Side Dishes” – eersteklas bijgerechten – en bieden een mooie kans om gerechten in kleiner formaat te serveren en zo iets nieuws uit te proberen. Door vers op de juiste manier te combineren met ultiem gemak, creëert u nieuwe mogelijkheden. SALOMON FoodWorld® heeft daarom een paar bestsellers vernieuwd: innovatief fingerfood en appetizers!
+ De nieuwe Mozzarella Onion Rings zijn een combinatie van de milde Mozzarella Sticks en de pikant-zoete Onion Rings in het populaire krokante jasje! De vegetarische appetizer in ringformaat hebben alles in zich om een favoriete snack te worden!
+ Langer, dunner, eleganter: ultradunne mozzarellasticks bedekt met onweerstaanbaar krokante tempura: de nieuwe, vegetarische Mozzarella Fries zijn een indrukwekkend en heerlijk alternatief voor frites. Die wil iedereen!
+ Alleen van de naam krijg je al trek: Homestyle Chik’n® Fingers Buttermilk. De aloude snackfavoriet is er nu ook in een trendy buttermilk-smaak in een krokante, zeer grove homestyle-panade. Het handgemaakte uiterlijk benadrukt het unieke genieten!
Achter deze en andere nieuwe producten staat het nieuwe Urban Taste-concept van SALOMON FoodWorld®. Door de verstedelijking, verandert ook de levensruimte en de levenswijze van consumenten. Dat brengt voor de horeca nieuwe uitdagingen en kansen met zich mee: de nieuwe lifestyle verandert ook de manier van eten!
Daarom richt SALOMON FoodWorld® zich met zijn innovaties voor 2020 onder andere op de thema's Urban Kitchen en Urban Community. De nieuwe levensstijl – mobiel, digitaal, mondiaal, verbonden – is voorbestemd voor de multiculturele charme van gerechten uit verschillende landen, die even populair gaat worden als snacks around the clock. Ze voldoen aan de behoefte tot socializen: lekkernijen eten en delen met vrienden – in het echt op je bord en digitaal via social media. Een ontwikkeling die SALOMON FoodWorld® samen met de horecaondernemers op de voet wil volgen, want food is van oudsher ook een communicatiemiddel, en dus gratis reclame. Het antwoord: het nieuwe Urban Taste-concept!
Meer informatie over ons Urban Taste-concept? Bekijk onze vernieuwde website.
Hebt u nog vragen, dan helpt Fred van Onkel u graag verder:
Tel: +31 (0) 889953549
fred.van.oekel@salomon-foodworld.com