advertorial

advertorial
advertorial
Gezond eten, bewust eten, duurzaam voedsel, voedingswaarden: het zijn allemaal begrippen die we steeds vaker tegenkomen. Daarnaast ontwikkelen eetgewoonten zich ook nog eens in een rap tempo. SALOMON FoodWorld® speelt met haar innovaties voor 2021 in op deze trend: de all-time SALOMON topsellers zijn nu beschikbaar in een plant-based versie - GREEN HEROES - exclusief ontwikkeld en enkel beschikbaar voor de foodservice markt.
De Homestyle Burger, de Crunchy Chik'n® Burger en de Knusper Schnitzel - deze SALOMON producten hebben nu alledrie een plant-based tweeling aan hun zijde: GREEN HEROES - 100% veganistisch, gemaakt van tarweproteïne en met een zelfde authentieke smaak als het origineel.
Als ervaren foodservice specialist met ideeën voor alle consumptiemomenten kent SALOMON FoodWorld® de veranderingen van de markt en de daaruit voortvloeiende uitdagingen voor restauranthouders. Eten is namelijk al lang niet meer alleen eten en genieten. Met eten en de keuzes die je maakt, wordt nu ook een persoonlijke identiteit uitgedrukt. Eetkeuzes zijn een vorm van overtuiging. Bovendien houdt een van de doelgroepen die het vaakst uiteten gaan - de Y- en Z-generatie - zich niet meer aan vaste eetgewoonten en -tijden. Er is vraag naar flexibiliteit en tegelijkertijd worden er hogere eisen gesteld. Hoe ga je daarmee om als horecaondernemer?
Vandaag de dag is het daarom belangrijk om zowel vleesliefhebbers, flexitariërs, vegetariërs als veganisten aan te spreken en uit te dagen met trendy, culinaire avonturen. Dit natuurlijk wel zonder de keuken en je personeel extra te belasten. SALOMON FoodWorld® biedt hiervoor nu nieuwe oplossingen.
De GREEN HEROES zijn 100% veganistische innovaties waarmee restauranthouders zich kunnen onderscheiden: de HEROES zorgen voor aangename ervaringen die de gasten thuis niet kunnen beleven en zorgen in het assortiment van ieder restaurant voor een modern profiel. Nog een pluspunt voor de keuken: de handling blijft hetzelfde!
Deze drie veganistische productinnovaties zijn uitsluitend ontwikkeld voor de foodservice markt en zijn enkel verkrijgbaar in de groothandel. Ook met dit nieuwe veganistische concept kunnen SALOMON-klanten gemakkelijk iedere individuele voorkeur van hun gasten invullen. Vleesliefhebber, flexitariër, vegetariër of veganist.