Podcast voor ''food influencers''

Podcast voor ''food influencers''

Het PR Bureau en MarketingTribune lanceren de podcast-serie ‘Crunch’. Hierin interviewt culinair journalist Marcus Polman in elke aflevering hoofdrolspelers en smaakmakers uit de wereld van food, drinks en hospitality over het onderwerp food marketing en media.

What’s cooking in the world of food marketing, luidt de ondertitel van de podcast van culinair journalist Marcus Polman. De podcast is onder meer te beluisteren op het Food & Retail platform van mediapartner MarketingTribune en via de social kanalen van Het PR Bureau. In de eerste aflevering is Bart van Olphen te gast, founder van Fish Tales. Hij vertelt hoe hij bouwt aan zijn succesvolle merk voor duurzame vis en de belangrijke rol die contentmarketing heeft bij de ontwikkeling van zijn internationale merk. Gasten in de komende afleveringen zijn onder meer: Isabel Boerdam (De Hippe Vegetariër), Remco van Kamp (General Manager van W Hotel Amsterdam) en Hiske Versprille (restaurantrecensent van de Volkskrant).

Food influencers
“De aandacht voor eten en drinken vanuit media en consumenten is explosief gegroeid de laatste jaren,” zegt Marcus Polman over de serie. “Merken worden uitgedaagd zich bloot te geven over thema’s zoals duurzaamheid, herkomst van producten en gezondheid. In deze serie laten we zowel marketing- en pr professionals uit de wereld van food, drinks en hospitality als ook inspirerende culinair journalisten, foodbloggers en influencers aan het woord om hun visie te geven. Het leuke van een podcast vind ik dat je met je gasten echt de tijd kunt nemen om de diepte in te gaan.” De serie wordt is een co-productie van Het PR Bureau en Marketing Tribune. Sinds juli heeft het bureau een creatief-strategische samenwerking met culinair journalist Marcus Polman. De samenwerking past in de aanpak van Het PR Bureau om PR-adviseurs, creatieven en strategen samen te laten werken met experts in het veld. Toon van Loock, managing director van Het PR Bureau en eindverantwoordelijk voor food-accounts: “Op die manier inspireren en ‘voeden’ we elkaar en bieden we onze foodgerelateerde klanten toegang tot specialistische branche know-how en een ijzersterk foodnetwerk.”

 

 

Artikel delen