De feestdagen: volle tafels, hoge verwachtingen en een keuken op volle toeren. De mooiste tijd van het jaar, maar óók de drukste. Zeker met minder personeel draait alles om teamwork. Met je mensen én met Makro, die als partner voor je klaarstaat.
Paul Gören-Meerman (43) had jarenlang een Franse brasserie in Breda en weet hoe intens de feestdagen kunnen zijn voor horecaondernemers. “Ook voor je team is het een periode van aanpoten, dus is het fijn als de menukaart staat en de marges scherp zijn”, vertelt hij.
Als manager Sales bij Makro helpt Paul ondernemers met praktische tips: van rendabele menu’s tot producten met de beste prijs-kwaliteitverhouding uit Makro’s assortiment exclusieve merken. “Mijn advies? Betrek je team bij de voorbereiding en gebruik onze webshop en bezorgservice. Zo heb je alles op tijd binnen en blijft er rust in de keuken.”
*Tekst gaat verder onder de foto's van fazant uit de oven (links) en konijnenstoof (rechts).
“Wij weten wat er speelt in de horeca”, vertelt zijn collega Bart (36), Business Development Manager. “Persoonlijk contact vinden we belangrijk, bijvoorbeeld door vaste accountmanagers die jou én je zaak echt kennen. Tijdens de feestdagen verdient jouw team extra waardering, en een beetje begrip van gasten zorgt voor meer saamhorigheid."
Hij vervolgt: "Vertel gerust waarom iets langer duurt, daar hebben gasten echt begrip voor. Wij helpen jou om de feestdrukte slim aan te pakken, bijvoorbeeld met populaire concepten als shared dining, die ook inkooptechnisch voordelig zijn. Samen gaan we voor lichtere feestdagen, voor jou en je team.”
Meer weten over wat Makro kan doen voor jouw horecaonderneming? Klik op de onderstaande button.