Handige en slimme aanpassingen Growzer

Handige en slimme aanpassingen Growzer

Growzer introduceert artificiële intelligentie & spraakbesturing in de horeca.

Het Horeca Management Platform Growzer bleef het voorbije jaar stevig doorgroeien. Ondertussen werken heel wat horecaprofessionals met het platform, geven ze er automatisch hun bestellingen mee door, berekenen ze hun foodcost en houden ze een overzicht op alle belangrijke parameters van hun za(a)k(en). Recent pakte Growzer uit met 2 nieuwe innovaties. Zo werd er artificiële intelligentie aan het platform toegevoegd en kunnen nog ook bestellingen met spraaktechnologie doorgegeven worden. 

Artificiële intelligentie 
Dat Growzer continu moet blijven innoveren staat voor Managing Director Frank De Meulder als een paal boven water. “Het leven van de horecaondernemer makkelijker én rendabeler maken, is steeds ons uitgangspunt. Het toevoegen van A.I. aan ons platform, kadert hier perfect in. Ons platform gaat immers op basis van historische cijfers, bestellingen ,omzetten en ga zo maar door forecasts maken naar de toekomst toe. Zo schakelen we een groot stuk buikgevoel uit, kunnen er accurater bestellingen geplaatst worden en krijgt de zaakvoerder alle tools in handen om gefundeerde beslissingen te nemen. Dit is slechts een eerste stap op het vlak van ondersteunende intelligentie, die aan ons platform wordt toegevoegd. De komende maanden staan en er nog heel wat bijkomende toepassingen op het programma”, geeft De Meulder mee. 

Bestellingen stem 
Dat spraakbesturing in de lift zit en dat bijvoorbeeld Google en Amazon hier zwaar op inzetten, is duidelijk. Ook Growzer springt op de trein en ziet er de meerwaarde voor de horecaondernemer van in. “Als de technologie het toelaat en ondertussen op punt staat, waarom zouden we dan geen spraaktechnologie introduceren bij bestellingen?”, zegt De Meulder. “Reken maar dat de persoon die de bestellingen doorgeeft, nog heel wat bijkomende tijd bespaart als hij/zij dit gewoon kan opsommen en ons platform dit vervolgens in een bestelbon giet en doorstuurt naar de geprefereerde leverancier. Er wordt rekening gehouden met de bestelhistoriek. Zo komt er nog amper manueel werk bij kijken en winnen we weer heel wat tijd, tijd die ondernemer nuttiger kan gebruiken of het personeel toelaat sneller af te sluiten”, besluit hij.  eze features worden geïntegreerd in het platform en zorgen voor een bijkomende toegevoegde waarde. Ondertussen telt het platform ook al tientallen integraties met andere partners als Lightspeed en Aapi die zorgen voor een compleet dashboard voor de horecaondernemer. 

 

Artikel delen