Schaalbaarheid
SOJU Bar lift mee op de populariteit van alles met wat Korea te maken heeft. Het is interessant om te zien dat de ondernemer niet alleen alle eetmomenten aantrekkelijk weet te maken, maar de hele dag door omzetmomenten creëert bij de (jonge) doelgroep. Dit complete concept is absoluut snel schaalbaar, meent de jury. Indrukwekkend!
Food & Beverage
De krokante Korean fried chicken die SOJU Bar serveert, is top! Het juiste krokantje aan de buitenkant en super mals van binnen. Snacken op z’n Koreaans: hier kom je voor terug! Naast Korean fried chicken staan er verder op het menu onder andere bibimbap (Koreaanse rijstbowls), mandu (Koreaanse dumplings) en kimbab (Koreaanse sushirolls). Allemaal even lekker. Ook het Koreaans gedistilleerde drankje soju, een soort milde Japanse sake, is populair onder de gasten.
Sfeer en service
‘De Koreaanse cultuur viert gezelschap met eten en drinken’, is een slogan van de restaurantketen. En die vibe is goed voelbaar. Bij SOJU Bar draait het zes dagen in de week om gezelligheid. Er worden regelmatig Koreaanse drankspelletjes gedaan en met succes. Het zit hier avond aan avond bomvol gasten. Alles klopt, het eten is goed, de sfeer is geweldig en de service optimaal. Dát zoeken gasten!
Design
SOJU Bar is een hip restaurant en dat zie je terug in alles; van de inrichting tot de presentatie van de gerechten. Instawaardig!
Ondernemerschap
De ondernemer is Korea doorgereisd om inspiratie op te doen. En dat werpt z’n vruchten af: er zijn inmiddels al vier SOJU Bar-locaties. De ambitie is groot. De ondernemer wil op korte termijn in alle grote steden van Nederland een SOJU Bar hebben. En gezien de drive, gaat dat vast lukken! Daarnaast wordt al over de grenzen gekeken. De ambitie is om binnen vijf jaar een plek in de top-50 van de Europese foodketens lijst te claimen. Dat klinkt helemaal niet gek. De basis staat als een huis.