Proef op Horecava: nieuwe Magnums en Lipton Ice Tea Green Strawberry

Proef op Horecava: nieuwe Magnums en Lipton Ice Tea Green Strawberry

Van maandag 8 januari tot en met donderdag 11 januari vindt de Horecava in de Amsterdamse RAI plaats. Ook Unilever is aanwezig in hal 7: stand 07.215. "Nieuwe ijsjes en nieuwe smaken van Lipton Ice Tea, maar ook ons digitale platform UnileverPartners.nl. Deze noviteiten en verschillende andere ontwikkelingen ontdek je op de nieuwe stand van Unilever op de Horecava." Een gesprek met Mark Hanemaaijer, Director Out Of Home bij Unilever.

 

Waarom moeten de bezoekers absouluut naar de stand op de Horecava komen?

“Kom de Lipton Ice Tea Wall bewonderen en maak er jouw Insta-foto’s, stap in een zogenaamde 3D-ijskaart van OLA of beproef je geluk bij de Magnum-roulette. Maar belangrijker: op onze stand wil je natuurlijk de allernieuwste ijsjes in het assortiment proeven. En dat kan! Proef bijvoorbeeld de Magnum Euphoria Pink Lemonade en de Magnum Chill Blueberry Cookie ... Daarnaast lanceren we op de beurs de nieuwe smaak Lipton Ice Tea Green Strawberry. Deze móet je geproefd hebben!"

‘Pak je Insta-momentje voor de Lipton Ice Tea Wall of de 3D-ijskaart van Ola’

"En om het extra aantrekkelijk te maken, hebben we voor horecaondernemers natuurlijk speciale beursaanbiedingen. De Horecava is weer een mooi moment om met elkaar te connecten. Met handelspartners en natuurlijk de collega-horecaondernemers die onze producten verkopen.”

*Tekst gaat verder onder de foto van Mark Hanemaaijer.

Unilever-Horecava-2024-1

Zijn er nieuwe ontwikkelingen in het out-of-home-kanaal?

“Grootste uitdaging voor horecaondernemers in deze tijd is de omzet en het volume op niveau te houden. IJs is daar de perfecte categorie voor, omdat het om impulsaankopen en additionele verkoop gaat. De OLA-vriezer op de juiste plek en voorzien van een aantrekkelijke ijskaart, waarop de gast een mix van klassiekers, nieuwe introducties en out-of-home exclusieve ijsjes vindt, en natuurlijk de juiste verkoopondersteunende materialen leiden automatisch tot hogere verkopen."

"Heel mooi nieuws is dan ook dat we de vriestemperatuur van de OLA-vriezers verhogen van -18°C naar -12°C. Dat betekent: minder energieverbruik, dus goedkoper en beter voor het milieu. Deze patenten gaan we ook ter beschikking stellen aan onze partners en collega’s in de ijssector, zodat we gezamenlijk de impact kunnen maken die nodig is. De omzet en het volume op niveau houden doe je ook door aantrekkelijk te blijven met je zaak. Denk vast na over je terras en het juiste aanbod van A-merken waar de gast bij de eerste zonnestralen, om vraagt. ‘Een koude Lipton Ice Tea, graag’.”

Digitalisatie staat bij jullie hoog op de radar. Hoe staat het daarmee?

“Op het serviceplatform van Unilever vinden onze directe klanten allerlei informatie over onze merken, zoals OLA en Lipton Ice Tea. Denk aan: het bestellen van verkoopondersteunende Lipton Ice Tea- en OLA-materialen, aanvragen voor ijsvriezers of reparaties, een (gratis!) gepersonaliseerde OLA-ijskaart, speciale aanbiedingen, etc. Steeds meer klanten maken gebruik van dit platform. Meld je hier aan en ervaar het zelf!”

Bereid je voor op het terrasseizoen!

Ga jij naar de Horecava? Kom langs op stand 07.215 en ontdek onze innovaties bij de merken Lipton Ice Tea, Ola, Magnum en Ben & Jerry’s! We hebben aantrekkelijke beurskortingen. Maak er gebruik van en bestel ter plekke. Op die manier ben je goed voorbereid en verkoop jij al de nieuwste ijsjes bij de eerste zonnestralen en is jouw terras in no time klaar om gasten te ontvangen met het nieuwste assortiment Lipton Ice Tea.

Lees meer over de merken van Unilever

Artikel delen