advertorial
advertorial
promotioneel
De zon schijnt, de temperatuur stijgt en de terrassen zitten vol. De zomer brengt topdrukte in de horeca. Makro helpt je goed voorbereid het seizoen in te gaan – van slimme oplossingen tot onmisbare producten. Laat de zomer maar komen!
Openingsfoto: Café 't Gasthuys in Amsterdam
“Sinds mijn ouders de zaak 32 jaar geleden openden, werken we al samen met Makro”, zegt Joyce Ligthart van Eetcafé Rumours in Medemblik. “Nu ik Rumours heb overgenomen ben ik mij de menukaart met kleine stapjes eigen aan het maken. Onze accountmanager van Makro denkt mee en heeft goede tips, hij kent de zaak door en door en werkte hiervoor jarenlang met mijn ouders.” Dankzij een vaste accountmanager heb je altijd iemand om mee te sparren over alle ins & outs van jouw onderneming.
*Tekst gaat verder onder de afbeelding.
Elke euro telt in de horeca. Daarom loont het om slim in te kopen met bulkvoordeel en acties die echt verschil maken. Koen Pelgrim van Café ’t Gasthuys in Amsterdam beaamt dit: “Sangria is bij ons dé favoriet op het terras. Van de kan tot de ingrediënten – alles komt gewoon van Makro. We profiteren regelmatig van hun bulkkortingen. Elke vier weken kiezen we een nieuwe ‘wijn de luxe' die we voor een zacht prijsje op de kaart zetten.” Dankzij de scherpe prijzen houdt Makro jouw kosten laag en dat zorgt voor een betere marge.
*Tekst gaat verder onder de afbeelding in het groene kader.