Zo haal je het maximale uit jouw horecamerk

Zo haal je het maximale uit jouw horecamerk

De merkbeleving, naamsbekendheid en omzet van je horecabedrijf vergroten? The Branding Club biedt uitkomst. Zij zijn dé partij in de nichemarkt van de horeca voor (bedrukte) verpakkingsmaterialen. Hun doel: merkbeleving, naamsbekendheid en omzet van hun klanten vergroten. Want bij The Branding Club weten ze als geen ander: het zijn de details die het ‘m doen.

Don’t judge a book by its cover”, luidt het gezegde. Maar hoe iets verpakt is en eruitziet, kan wel degelijk een (groot) verschil maken. Vraag dat maar aan The Branding Club. Zij menen: gepersonaliseerde verpakkingen, papieren zakjes, servetten, bierviltjes of andere bedrukte producten kunnen je horecabedrijf naar een hoger plan tillen. Dit ambitieuze bedrijf helpt vooruitstrevende horecaondernemers te groeien door het aanbieden van verschillende bedrukte horecaproducten.

En dat alles op creatieve, efficiënte en duurzame wijze. Daarbij staat oprecht advies en maatwerk centraal. Evenals een razendsnelle en uitstekende service en – uiteraard – de allerbeste producten en mooiste designs.

Simpel, makkelijk en effectief

“We maken het horecabedrijven heel makkelijk om te profiteren van alle voordelen van sterke branding”, vertelt oprichter en eigenaar Boudewijn Graveland. “Als klein of middelgroot horecabedrijf ben je eigenlijk altijd druk, continu is er werk aan de winkel. Je bezighouden met naamsbekendheid, dan wel je marketing? Dat schiet er in de waan van de dag al snel bij in. Terwijl daar juist zoveel winst te behalen valt! En daar biedt The Branding Club dus uitkomst.”

Consumer-first benadering

“Bij alles wat we doen, is het uitgangspunt: is onze klant hier echt mee geholpen?”, gaat Graveland verder. “Onze kracht is dat we weten waarover we praten; een groot deel van onze medewerkers heeft immers een horeca-achtergrond. Dat werkt in ons voordeel, daar profiteren onze klanten van. We weten immers wat werkt in deze sector, met welke zaken we rekening mee houden. Zo kunnen we producten leveren die honderd procent van waarde zijn voor jouw horecabedrijf.”

Hoge lat en altijd vernieuwend

Daarbij schuwt het Utrechtse bedrijf niet om risico’s te nemen. “Qua het ontwikkelen en ontwerpen van onze producten zoeken we graag de uitdaging op”, aldus Manager Brand & Design Annebel Ploeg. “Vernieuwend zijn binnen onze branche is voor ons niet uitzonderlijk. Wij proberen klanten altijd te verrassen.”

bedrukte verpakkingsmaterialen

Duurzame bamboe-servetten

Niet verwonderlijk dat steeds meer horecabedrijven The Branding Club weten te vinden. Zoals Van der Valk Hotels. Zij schakelden The Branding Club in vanwege hun aanbod van bamboe-servetten. “Naast het duurzame karakter van de grondstoffen van de servetten, kon onze bestelling ook volledig gepersonaliseerd worden. Precies wat wij zochten!”, aldus de hotelteken.

Complimenten van klanten

Ook Ribsfactory is een zeer tevreden klant. Naast speciaal ontworpen vetvrij papier hebben inmiddels alle filialen van deze burger and ribs-keten stijlvol ontworpen hamburgerdozen en papieren tassen van The Branding Club. “Zowel over de service als de producten zijn wij erg tevreden”, zegt Head Chef Ronald van Woudenberg. “Geregeld geven klanten complimenten over de bedrukte horecaproducten die we in onze zaken gebruiken. Voor ons een teken dat we met The Branding Club de juiste keuze hebben gemaakt – en dat zij voor ons het verschil maken!”

Bekijk hier wat The Branding Club voor jouw horecazaak kan betekenen!

Artikel delen