BBB Maastricht lanceert horeca summit

BBB Maastricht lanceert horeca summit

Horecavakbeurs BBB Maastricht, dat van 12 tot en met 14 oktober 2020 plaatsvindt in MECC Maastricht, breidt uit en presenteert de BBB Horeca Summit.

Deze summit is een directe reactie op de coronacrisis die momenteel plaatsvindt en die met name de horecasector hard raakt. Gedurende thematische paneldiscussies verspreid over de drie beursdagen komen inspirerende topondernemers en bestuurders uit verschillende horecasectoren aan het woord. Samen gaan zij met elkaar in gesprek, delen zij hun ervaringen en toekomstvisie en behandelen vragen die leven bij de aanwezige horecaprofessionals.

More horeca success

BBB gaat voor ‘more horeca success’ en neemt ook nu haar verantwoordelijkheid voor een succesvolle horecasector. De BBB Horeca Summit is een initiatief om de horecaondernemers – en toeleveranciers ook na de coronacrisis overeind te houden, ze van het juiste advies te voorzien en ze met een positief gevoel en de juiste spirit weer naar huis te laten gaan. Als de horeca haar deuren weer opent, heropent de branche in een nieuwe werkelijkheid. Een aantal aspecten zal fundamenteel veranderen en horecaondernemers en -toeleveranciers zullen in een nieuwe horecawereld terecht komen. Naast een hoop onzekerheid en financiële zorgen, is de mindset van de gasten veranderd en heeft de horeca te maken met veel (overheids)maatregelen die ook na de coronacrisis van kracht zullen blijven.

Silvie Slachter, BBB beursmanager: "Horecaondernemers en toeleveranciers hebben het op dit moment zwaar en zijn op zoek naar antwoorden. Ze hebben behoefte aan positiviteit, aan een hulplijn, aan gedegen advies en aan creativiteit. Omdat niks doen geen optie is slaan wij nu de handen ineen door deze summit te organiseren en zo onze belofte ‘more horeca success’ nog beter waar te maken."

Sprekers

BBB Horeca Summit presenteert topsprekers uit verschillende horecasectoren zoals bierbrouwerijen, groothandels, out of home/ delivery, catering en inkooporganisaties. Daarnaast zal ook extra aandacht worden besteed aan het thema digitalisering, dat een steeds belangrijker onderwerp wordt voor de horecaondernemer. De eerste namen van de aanwezige sprekers worden over twee weken bekend gemaakt.  

Wil je op de hoogte blijven van al het horecanieuws in de coronacrisis? Schrijf je dan in voor de nieuwsbrief van Entree Magazine!

Artikel delen