Nieuwe general manager NinetyNine Hotel

Tags: hotel

Nieuwe general manager NinetyNine Hotel

Jochem Schut wordt de nieuwe general manager van het NinetyNine Hotel Amsterdam.

Voor het nieuwe NinetyNine een hotel bij luchthaven Schiphol heeft eigenaar Centro Hotel Group de ervaren hotelier Jochem Schut als manager aangetrokken. Rahman Neiro, CEO van de Centro Hotel Group: "Jochem Schut brengt veel kennis en expertise van de hotelbranche met zich mee. We zijn erg blij dat we hem hebben kunnen inspireren voor ons merk en dat we met hem nu een ervaren hotelier aan onze zijde hebben voor NinetyNine Hotel Amsterdam."

Carrièreprofiel

Schut brengt meer dan 20 jaar internationale expertise mee naar zijn nieuwe functie als general manager van NinetyNine Hotel Amsterdam. Na zijn studie aan de Internationale Hotelschool in Den Haag begon hij zijn loopbaan bij de reserveringsafdeling van het NH Tropen Hotel en daaropvolgend de Eden Hotel Group. Daarna is hij bij Radisson Blu Hotels begonnen, waar hij voor de hotels in Amsterdam als revenue manager heeft gewerkt en zijn weg heeft gevonden als director of operations en executive assistant manager voor hotels in Engeland, Rusland en Georgië, om uiteindelijk als general manager aangesteld te worden voor het 4* Radisson Blu Balmoral Hotel in Spa, België. In 2016 maakte Jochem Schut vervolgens de overstap naar Edelweiss Gastro Ltd, waar hij als hotel operations manager verantwoordelijk was voor de hotelprocessen op luxe rivier-cruiseschepen op de Europese rivieren.

Artikel delen