Eerste 'horeca na corona' trendtour Rotterdam

Eerste 'horeca na corona' trendtour Rotterdam

Ga mee op horeca trendtour door Rotterdam met Gijsbregt en andere food service professionals op 27 augustus vanaf 11 uur. Zie minstens tien zaken met coronamaatregelen, ervaar deze zelf, spreek met vier ondernemers en support hen met deze tour. Tijdens de tour wordt uiteraard rekening gehouden met de coronaregels en ook de groepsgrootte is hierop aangepast.

'Horeca na corona' trendtour

De horeca is weer open, maar alles is anders. Op 1 juni zijn meer dan 40.000 geheel vernieuwde zaken geopend. Wil je ervaren wat de impact is op de ondernemers en chefs na bijna drie maanden draaien, ga dan mee op deze speciale editie van de trendtour per fiets, op donderdag 27 augustus om 11 uur.

Voor wie is de tour bedoeld?

De horeca trendtour van Gijsbregt gaat op pad met een kleine groep food service professionals. De insteek van de tour is leren, netwerken en inspireren. Daarom is een 'checkgesprek' vooraf, niet alleen om ervoor te zorgen dat we veilig op pad kunnen, maar ook om te kijken of de deelnemers goed passen bij de groep.

Wat staat de deelnemers van de trendtour te wachten? Het volgende zit bij de horeca trendtour inbegrepen:horeca trendtour rotterdam

  • trendtour dwars door Rotterdam (op de fiets)
  • kleine groep - geheel corona proof - grotendeels buiten
  • 2,5 uur op pad
  • bezoek aan 4 ondernemingen voor hapje of drankje
  • 4 ondernemers of chefs geven toelichting
  • focus op 'Horeca na corona' en de coronamaatregelen
  • veel aandacht voor creativiteit ondernemers en nieuwe concepten
  • gesigneerde versie van het boek 'Horeca na corona'
  • optioneel: op maat advies en reservering voor diner na afloop
  • optioneel: gebruik fiets
  • optioneel: een op een sessie na afloop

Wat zijn de kosten van de tour?

Speciale prijs voor deze editie met kleine groepen: €250 per persoon (exclusief opties, inclusief boek en hapjes/drankjes onderweg).

Wat levert de horeca trendtour op?

De horeca na corona trendtour heeft als doel om je kennis op te laten doen, je te inspireren en uiteindelijk ook om je netwerk te vergroten. De tour is letterlijk een kijkje in de keuken bij horeca ondernemers.gijsbrecht presentatie horeca trendtour

  • haal kennis op die je niet in rapporten vindt
  • toets je eigen plannen voor komende periode in de markt
  • spar met collega's uit de branche
  • doe concrete marketing- en salesinput op
  • support de ondernemers die we bezoeken. Wij betalen per deelnemend persoon minimaal €30 aan de ondernemers die we bezoeken.
  • ontdek de key insights uit 'Horeca na corona' tijdens de trendtour

Mee doen? Stuur direct een bericht naar Gijsbregt, er is nog beperkte beschikbaarheid om deel te nemen aan de tour.

Artikel delen