Stromma Nederland kiest voor
Advertorial

Stromma Nederland kiest voor LFE

Per 5 september is toeristisch bedrijf Stromma Nederland een exclusieve samenwerking aangegaan met wijnimporteur LFE uit Maartensdijk. Stromma Nederland selecteerde een passend assortiment huiswijnen en kaartwijnen bij LFE om aan boord van haar boten de komende drie jaar te schenken. Zo kunnen de gasten van Stromma genieten van goede wijn met uitzicht op de Amsterdamse grachten.

Stromma Nederland laat haar gasten Amsterdam beleven vanuit het beste perspectief: het water. Aan boord van haar eventschepen en avondrondvaarten schenkt Stromma sinds begin deze maand een breed scala aan wijnen. Gasten kunnen tijdens de Dutch Cheese & Wine Cruise de wijnen van LFE combineren met een luxe kaasplankje en aan boord van de Amsterdam Dinner Cruise wordt een wijnarrangement geschonken dat past bij het viergangendiner. Naast rondvaarten door de Amsterdamse grachtengordel biedt Stromma tal van groepsarrangementen aan boord van haar eventschepen. Samen hebben Stromma en LFE zorgvuldig de wijnkaart samengesteld zodat fijnproevers zelf hun wijnen kunnen kiezen.

Over LFE
LFE helpt klanten om een maximaal rendement te halen uit hun wijnassortiment. Met een wereldwijd netwerk van wijnproducenten, een goede logistieke infrastructuur en diepgaande marktkennis als basis, brengt het bedrijf leven in hun wijnschap of wijnkaart. "Samen met de klant zoeken we naar creatieve manieren om hun klanten te verleiden, verrassen en activeren. Samen winnen in wijn, dat is wat LFE drijft." LFE heeft inmiddels ruim 50 jaar ervaring in de internationale wijnwereld opgebouwd en door hun sterke positie in Retail en Out of Home ook in het bezit van kennis m.b.t. de ontwikkelingen van het smaakprofiel van de eindgebruikers zowel nationaal als internationaal. Naast de kwaliteit van de wijnen waren juist deze ervaring en kennis doorslaggevend voor Stromma om met LFE een langdurige verbintenis aan te gaan.

Over Stromma Nederland
Als gastheer van Amsterdam ontvangt Stromma Nederland jaarlijks anderhalf miljoen gasten voor een Amsterdambeleving op 31 rondvaartboten, vijftien sloepen, een salonboot, ruim honderd 100 waterfietsen en twee Hop on-Hop off bussen. Met een lange historie die start in 1912 met Rederij Bergmann en Meijer’s Rondvaarten (jaren’ 20), groeide het bedrijf uit van de oudste en grootste rederij van Amsterdam tot toeristisch bedrijf. Stromma Nederland voert de merken Canal Tours Amsterdam, Canal Tours Utrecht, Hop on-Hop off, Amsterdam Excursions en Amsterdam Pass met distributiekanaal Stromma.com. Stromma Nederland maakt onderdeel uit van de Zweedse Stromma Group (Strömma Turism & Sjöfart). Stromma Group is al tweehonderd jaar actief in scheepvaart en toerisme in Zweden, Noorwegen, Finland, Denemarken, Duitsland en Nederland. Het bedrijf heeft duurzaamheid hoog in het vaandel, wat goed past bij Stromma Nederland dat over het Green Key certificaat beschikt.

Foto van links naar rechts: Peter Duwel (algemeen directeur Stromma Nederland) en Andre Koopman (national accountmanager Out of Home LFE)

Reacties

Reactie toevoegen