chatrobot voor traige vragen horeca
Branchenieuws
Advertorial

Chatrobot voor triage vragen

Met checkgesprek-horeca.nl vereenvoudig je de verplichte triage van uw gasten aan de deur.

Bij de versoepelingen van de landelijke coronamaatregelen zijn veel sectoren verplicht om bij elke bezoeker/gast een triage uit te voeren. Dit heeft in de volksmond veelal de term "RIVM-vragenlijst of Check gesprek" gekregen. Een chatrobot van checkgesprek-horeca.nl zorgt ervoor dat de gast zelf de vragen van het RIVM te laten beantwoorden.

Positief en veilig gevoel

Een van de maatregelen bij de heropening van de horeca is de verplichte vragenlijst van het RIVM die je als ondernemer aan je gasten moet voorleggen. Door dit met de speciale tool te doen, zorg je niet alleen voor een optimalere doorloop, maar verhoog je ook de gasttevredenheid. Patrick Schaekens (eigenaar Ich&Dich Sittard): “We ontvangen de gasten met de vraag via de QR code de vragenlijst in te vullen en vertellen de gast dat wij in de tussentijd de tafel reinigen. De gast ervaart dit als zeer positief en de krijgt een extra veilig gevoel.”
Daarnaast is de chatrobot meertalig en spreekt de talen Nederlands, Engels, Duits, Frans. Ook dit draagt bij aan een goede gastbeleving natuurlijk.

Snel & Gemakkelijk

U ontvangt een unieke link en een QR code. De link kunt u bijvoorbeeld in uw reserveringsemail plaatsen en de QR code uitprinten en aan de ingang ophangen.
Het hele aanmeldproces is geautomatiseerd en een nieuw restaurant staat binnen een uur 'live'. Alles gaat digitaal het enige wat u hoeft te doen is de QR code printen.

Handhaving

Ondanks dat er nog geen volledige handhaving is op de controle vragen is er de mogelijkheid dat die er wel in de toekomst gaat komen. De verschillende overheden hebben eerst “de kat uit de boom” willen kijken. En eerst de praktische toepasbaarheid willen zien.

Prijstechnisch interessant

Ronald Huijgen, mede directeur van Involved Group: “Gezien de harde klappen die in de horeca zijn gevallen, hebben we goed gekeken naar het prijsmodel. We vragen een eenmalig bedrag zonder contracten en/of verplichtingen. Voor eenmalig €99,- kan de ondernemer al snel €100,- tot €150,- per dag uitsparen op personeelskosten. Hiermee proberen we mee te denken.” 

 

 

 

 

 

 

 

Reacties

Reactie toevoegen