Dag 16: Initiatieven toekomstbestendig maken

Dag 16: Initiatieven toekomstbestendig maken

Het kabinet neemt verregaande maatregelen in de strijd tegen het coronavirus. Zo heeft de horeca zondag 15 maart abrupt de deuren moeten sluiten.

De maatregelen zoals het sluiten van de horeca hebben verregaande gevolgen voor ondernemers. Entree Magazine volgt dagelijks de ontwikkelingen op de werkvloer bij Jan Stuurman, mede-eigenaar van HotelV/The Lobby in Amsterdam. Vandaag is hij bezig om het bezorgen van maaltijden vanuit twee keukens beter op elkaar aan te laten sluiten. Want eendracht maakt machtig! 

Dinsdag 31 maart 2020, dag 16

"Bij hotel V hebben we alle kennis in huis en zijn we van vele markten thuis. Het interieur: zelf gedaan. De amenities: (zeepjes ed) zelf ontwikkeld met een parfumier. De playlist: een collega. Styling: door het dyamische duo Milou en Pilou. Etc etc. Tom, de founder van V is de merkenman. Heeft in het verleden in de “bureauwereld” gezeten.

De afhaal en bezorg liep goed de afgelopen week. Zoals de restaurants van de hotels van karakter verschillen, zo verschilden alleen ook de look and feel van de take away.

De bedoeling is dat alle initiatieven die we nu, aangejaagd door de crisis, in de markt zetten, ook toekomstbestendig maken. Dat betekent vanuit merkperspectief: één takeaway Lobby ervaring, ook in communicatie. De chefs van beide restaurants kwamen samen om één menu te maken. Omgaand met de fysieke beperkingen van de keuken van de Nes.

Maar vooral omgaand met elkaars ego's en smaak, om samen tot een eenheid te komen... voor de toekomst!''

 

Artikel delen