E-book: 'Verkopen met de deuren dicht'

E-book: 'Verkopen met de deuren dicht'

Juist in deze tijd is social media zoals Instagram de manier om te communiceren met je gasten. Maar hoe doe je dat als je niet open bent? 

Socialmedia-expert Floor Eizema ontwikkelde in korte tijd een e-book voor horeca-ondernemers met tips voor social media marketing tijdens de sluiting. Eizema: ''De enige manier van inkomsten genereren is door nu je business model om te gooien. Door van een offline ervaring een online ervaring te maken.''

Voorbeelden en templates 

Floor Eizema verzorgt normaal gesproken de social media van tientallen horecazaken, maar nu wordt er, heel begrijpelijk, door sommigen in die kosten gesneden. Eizema: 'Toch vind ik het een gemiste kans. De enige manier van inkomsten genereren is door nu je business model om te gooien. Door van een offline ervaring een online ervaring te maken. De meest voor de hand liggende manieren zijn: ​je producenten en/of gerechten te bezorgen, tegoedbonnen te verkopen of online workshops te geven. Maar hoe doe je dat? Met de deuren dicht is social media de enige manier om je gasten te bereiken. Het is de enige manier om gastvrij te blijven, te verkopen wat je kan en weer top of mind te zijn op het moment dat je zaak weer open mag!'' Daarom heeft ze samen met haar team een e-book geschreven met daarin: 

-9 manieren om top of mind te blijven
-9 manieren om geld te verdienen
-6 Simpele social strategieën
-22 Kant en klare templates
-5 Succesvolle voorbeelden

Voor het e-book wordt 10 euro gevraagd om (hopelijk) tegemoet te komen in de weggevallen inkomsten, het aanvragen kan hier

 

Tags: 
Artikel delen