Nieuwe app helpt bars met reserveringen

Nieuwe app helpt bars met reserveringen

BarBooking is een uniek concept om horecaondernemers te helpen om gasten op een verantwoorde manier terug naar hun bar te krijgen.

De app BarBooking is een simpel en gebruiksvriendelijk reserveringsplatform voor bar, café en kroeg. Gasten zien de beschikbare plaatsen in hun favoriete bar en regelen direct hun ticket. Ondernemers hebben volledig inzicht en controle.

Reserveren voor de bar

BarBooking introduceert een uniek concept om horecaondernemers te helpen om gasten naar hun bar te krijgen. Meerdere horeca bedrijven hebben interesse getoond om te gaan werken met deze app. BarBooking.nl is een uniek bar reserveringsplatform dat specifiek is ontwikkeld om tijdens de huidige coronabeperkingen toch zo efficiënt mogelijk en volgens de geldende en wellicht toekomstige veranderende regelgeving te kunnen blijven ondernemen. Een simpel en gebruiksvriendelijk platform voor horecaondernemers die de zorg van het reserveren wegneemt zodat gasten hun weg op een verantwoorde manier naar hun favoriete bar, café of kroeg weten te vinden.

Ontzorgen baregeinaren 

Oprichters van BarBooking Roger Heykoop en Kristian Kossen zijn fervente horecabezoekers, hebben hun sporen ruimschoots verdiend op het gebied van ondernemen en blijven niet langer aan de zijlijn toekijken hoe (bevriende) horeca ondernemers nauwelijks meer het hoofd boven water kunnen houden en zwoegen voor hun bestaansrecht. Het roer moet om. Dit heeft geresulteerd in BarBooking. Een simpel en overzichtelijk online reserveringsplatform voor gasten gecombineerd met unieke functionaliteiten zoals onder andere tijdslot en ticket management die de processen optimaliseren. “Met dit reserveringsplatform verbinden wij bars, cafés en kroegen weer met hun klanten op een simpele manier. Het is schrijnend om te zien dat ondernemers graag verder willen maar tegen een muur van regelgeving aan lopen. Met BarBooking nemen wij de ondernemer een zorg uit handen. In de nabije toekomst willen we deze app en website wellicht uitbreiden met locatiegebonden tips over bars, cafés en kroegen die zich hebben aangemeld. Je kan dan denken aan een groep vrienden die een locatie zoeken waar ze terecht kunnen en zo ook nog nieuwe cafés ontdekken. Ondernemers kunnen via een simpel te bedienen app direct via de bevestigingsmail communiceren met hun klant door hier een persoonlijke note of afbeelding toe te voegen”.

 

Tags: 
Artikel delen