46% omzetgroei in 10 weken dankzij mystery visits in de horeca

Mystery visits in de horeca

46% omzetgroei in 10 weken dankzij mystery visits in de horeca

Horecaondernemers die meedoen aan het programma van Check Mijn Zaak kunnen maar liefst 46% omzetgroei behalen in 10 weken tijd. Ieder programma bestaat uit 6 tot 12 mystery visits en rapporten per jaar van professionals. De visits kunnen worden aangevuld met trainingen voor het management en personeel.

Een optimale service bij werknemers zit niet altijd top of mind. CheckMijnZaak.nl biedt hiervoor een oplossing bestaande uit trainingen en mystery visits. Het zijn niet zomaar bezoeken, maar strategische evaluaties uitgevoerd door horecaprofessionals die anoniem langskomen in jouw zaak. Doordat ze onaangekondigd komen, bieden ze een realistische en onbevooroordeelde kijk op de dagelijkse gang van zaken. Om het geleerde in de praktijk te brengen, biedt CheckMijnZaak ook aanvullende trainingen aan. 

Start ook met mystery visits!

CheckMijnZaak.nl biedt drie programma's aan voor de horeca:

  1. Mystery visits
    Hiermee helpen ze je om het bedrijf vanuit het perspectief van de gast te zien en eventuele tekortkomingen te identificeren.
  2. Jaarrondprogramma
    Het jaarrondprogramma bevat een medewerkerstraining gevolgd door enkele mystery visits.
  3. 46% groei in 10 weken
    Dit is het succesvolste programma, waarin managementtraining, personeelstrainingen, mystery visits en een omzetprognose en realisatie wordt gecombineerd.

 

Benieuwd wat CheckMijnZaak voor jou kan betekenen? Neem dan contact op!

Ja, ik wil meer informatie

Waarom zijn de programma's zo succesvol?

1. Je kunt 46% omzetgroei behalen in 10 weken

De principes uit het programma komen uit Amerika: het land van de grote horecaomzet. Het bewees zichzelf al meerdere keren en is nu beschikbaar voor de Nederlandse markt. Je kunt met het programma maar liefst 46% meer omzetgroei behalen in 10 weken tijd!

2. Mystery visits zijn een preventieve aanpak

Mystery visits zijn daarnaast een preventieve aanpak. Elke nieuwe gast kan namelijk een mystery visitor zijn. Dit stimuleert jouw team om voortdurend uit te blinken in gastvrijheid. Hierdoor gaat de service en omzet ook omhoog.

3. Trainingen voor een betere service

Medewerkers zijn de belangrijkste schakel tussen jouw zaak en de gasten. Daarom biedt CheckMijnZaak.nl trainingen die ervoor zorgen dat jouw werknemers de beste service bieden aan gasten. De trainingen zijn onderdeel van het jaarrondprogramma dat op maat gemaakt wordt voor jouw zaak.

'De beoordelaars volgen een zorgvuldig opgestelde checklist'

Wat wordt er gecheckt tijdens mystery visits?

Franck Evers en Frank Laumen startten het bedrijf CheckMijnZaak.nl op basis van het succesvolle Goed Getapt-programma van Heineken. Evers neemt het horecaonderdeel voor zijn rekening en Laumen de cijfers. De beoordelaars volgen een zorgvuldig opgestelde checklist, gebaseerd op de normen van de horecabranche. Met de zelf ontwikkelde app kun je je eigen checklist samenstellen, waardoor alleen relevante onderdelen in je zaak gecheckt worden. Denk bijvoorbeeld aan:

  • Klantvriendelijkheid
  • De samenwerking tussen werknemers
  • Hygiëne
  • Drankenkwaliteit
  • Presentatie
  • Upselling
CheckMijnZaak-1 CheckMijnZaak-2
Artikel delen