Digihero: de glasvezel-transitie én andere ICT-oplossingen voor de horeca

Advertorial - Digihero - Header

Digihero: de glasvezel-transitie én andere ICT-oplossingen voor de horeca

Met de opkomst van online bestellingen, digitale menu's en het gebruik van cloud-gebaseerde systemen in de horeca, is een snelle (en veilige!) internet- en telefonieverbinding essentieel. Bij Digihero vind je deze én meer ICT-oplossingen onder één dak en word je als ondernemer zoveel mogelijk ontzorgd.

Vooral in de horeca is een betrouwbare en snelle internetverbinding essentieel. Denk aan activiteiten zoals online bestellingen, reserveringssystemen, digitale betalingen en het beheren van gastinformatie. De overgang naar glasvezel is daarom onmisbaar, vertelt Soufiane Achraa, commercieel verantwoordelijk bij Digihero. Het bedrijf biedt ICT-oplossingen op het gebied van internet en telefonie, en daarnaast ook pinoplossingen, beveiliging, clouddiensten en televisie. Ondernemers kunnen kiezen voor een totaalpakket, of voor losse onderdelen. Maatwerk en een persoonlijke benadering staan daarbij voorop.

Glasvezel is sneller en efficiënter

“De overgang van koper naar glasvezel is essentieel”, licht Achraa toe. “Vroeg of laat komt het moment dat de beperkingen van een DSL-verbinding de groei van je bedrijf gaan tegenwerken. Daarom wordt het kopernetwerk in Nederland geleidelijk  vervangen voor glasvezel. Het is namelijk sneller en stabieler. Zo kun je als horecabedrijf veiliger en efficiënter werken. En door de hogere capaciteit kun je als restaurant of hotel bijvoorbeeld een soepele internetervaring bieden aan al je gasten, zonder dat dit ten koste gaat van de prestaties.”

Ontzorgen

Met name met de opkomst van online bestellingen, digitale menu's, streaming van media-inhoud en het gebruik van cloud-gebaseerde systemen zijn goede internet- en telefonieverbindingen essentieel. Digihero kan de ondernemer daarin volledig ontzorgen. Het bedrijf is van oorsprong Rotterdams, maar opereert landelijk. Zo heeft het bijvoorbeeld net grotere ketens als 30ML, Multivlaai en Big Bread Kitchen overgezet. Toch laat de Rotterdamse afkomst zich niet verloochenen. Achraa: “Er zijn partijen die in het begin alles tot in den treure willen analyseren. Onderzoek is belangrijk, maar we willen ook doorpakken. Het liefst sturen we bijvoorbeeld zo snel mogelijk een monteur, die ter plaatse oplossingen kan bieden.”

Persoonlijke benadering

Doorpakken, maar vooral ook de persoonlijke benadering. Dat is waar het bij Digihero om draait. Daarom zijn er een groot aantal accountmanagers, om alles persoonlijk door te spreken op locatie. En dankzij de vaste ploeg monteurs kan er altijd iemand snel ter plaatse zijn. Dat zijn doorgaans voor de ondernemer vaste gezichten. Daarnaast zorgen werkvoorbereiders ervoor dat de monteur bij zijn bezoek alle tijd heeft waar hij voor komt: aansluiten en uitleggen hoe het werkt. Dat komt uiteindelijk ook de horecaondernemer ten goede: sneller resultaat en daarmee meer tijd voor de gasten. www.digihero.nl

Tip: Op de site van Digihero vind je een postcodecheck om te zien of er in jouw wijk glasvezel beschikbaar is.

Gratis downloaden: gids over horeca & digitalisering

Entree lanceert half juni een digitale gids over horeca & digitalisering. Schrijf je hier in om half juni gratis de gids in je mailbox te ontvangen! Hierin o.a.

-Wat is de toekomst van bestellen in de horeca?
-Hoe opende Mr. Beast 300 restaurants op 1 dag?
-Wat betekent artificial intelligence voor de horeca?
-Hoe helpen data bij het maken van een winstgevende menukaart?
Artikel delen