advertorial

Dit is waarom een reserveringssysteem voor restaurant Beneden Sas onmisbaar is

Dit is waarom een reserveringssysteem voor restaurant Beneden Sas onmisbaar is

Restaurant Beneden Sas in De Heen is gelegen op een historisch sluiseiland dicht bij Dinteloord. Jeroen Akkermans, mede-eigenaar, omschrijft de locatie als een knooppunt waar land- en waterrecreatie samenkomen. "Mensen willen verzekerd zijn van een plekje op het terras bij mooi weer. Daarom is een online reserveringssysteem voor ons onmisbaar." Via Sligro kwamen ze uit bij Guestplan.

‘Dit systeem is superefficiënt’

Het online reserveringssysteem van Guestplan is heel gebruiksvriendelijk, vertelt Jeroen Akkermans. “Mensen kunnen reserveren voor een bepaald aantal personen, voor binnen of buiten en voor een lunch, borrel of diner. Ook is het mogelijk om een opmerking daarbij te plaatsen, bijvoorbeeld: reserveren voor binnen, maar bij mooi weer liever buiten”, legt Akkermans uit.

“Het grootste voordeel van dit systeem is dat het superefficiënt is, zowel voor onze gasten als voor ons. We zijn dankzij Guestplan altijd goed bereikbaar en gasten kunnen zelf hun reservering aanpassen of annuleren. Ondanks dat we niet met aanbetalingen werken, hebben we nauwelijks no-shows vanwege herinneringsmails. Kortom: het werkt heel goed.”

'Ondanks dat we niet met aanbetalingen werken, hebben we nauwelijks no-shows'

Afhankelijk van het seizoen

Voor Beneden Sas is het belangrijk dat gasten eenvoudig kunnen reserveren. Het restaurant is gelegen op een historisch sluiseiland dicht bij Dinteloord. Jeroen Akkermans, mede-eigenaar: “Ons restaurant ligt behoorlijk afgelegen. Bovendien zijn we de enige horecaonderneming in de omgeving."

"Mensen willen verzekerd zijn van een plekje op het terras bij mooi weer. Daarom is een online reserveringssysteem voor ons onmisbaar. Tegelijkertijd moeten we een kostenafweging maken, omdat we een deel van het jaar beperkt open zijn. Zo kwamen we via Sligro uit bij Guestplan, waarvan we sinds begin 2023 gebruikmaken.”

Sligro Guestplan online reserveren

Betrouwbare partijen

Beneden Sas is al vanaf de start klant bij Sligro. “We weten dat ze alleen samenwerken met betrouwbare partijen. Dat was voor ons een belangrijke reden om Guestplan te kiezen. Als ondernemer ben je heel afhankelijk van een online reserveringssysteem: functioneert het niet goed, dan kost dat omzet”, aldus Akkermans.

“We kregen eenvoudig een proefaccount om te ervaren hoe het systeem werkt. Dit konden we zelfs nog verlengen, omdat we het proefaccount aan het begin van het seizoen hadden, in een fase met weinig reserveringen. Ook vond ik het fijn dat Sligro persoonlijk contact zocht om te horen hoe het beviel. Guestplan is heel klantgericht, flexibel en proactief; precies zoals wij ook met onze gasten omgaan.”

Beneden Sas online reserveringssysteem Guestplan via Sligro Beneden Sas Guestplan online reserveren

Beste prijs-kwaliteitsverhouding

Wist je dat Guestplan in de online reserveringsmarkt de beste prijs-kwaliteitverhouding heeft? Het online reserveringssysteem van Guestplan biedt namelijk dezelfde functionaliteiten voor ongeveer de helft van de prijs vergeleken met andere aanbieders. En ben je klant bij Sligro? Dan krijg je ook nog eens 15% korting per maand.

Benieuwd wat Guestplan via Sligro voor jouw zaak kan betekenen? Klik hier voor meer informatie en laat je gegevens achter.

Meer informatie 

Artikel delen