Francis Lansink traint leidinggevenden en teams in het creëren van een sterke gastvrije cultuur, waar zowel gasten als medewerkers zich welkom, gezien en gehoord voelen. “Verwacht je van je team een 9+ beleving voor de gast? Investeer dan in een in-house trainer die deze gastvrijheid duurzaam borgt.”
Op de hoofdfoto: Francis Lansink
Francis Lansink: "Op het gebied van gastvrijheid is er zóveel potentie in eigen huis. De kracht van een organisatie ligt in de mensen. Leidinggevenden zijn vaak geneigd om veel zelf te willen doen in plaats van het delegeren van taken en verantwoordelijkheden aan medewerkers. Terwijl medewerkers juist uitgedaagd willen worden om te groeien en het beste uit zichzelf te halen. Een in-house trainer is hierbij dé verbindende factor die kennis en enthousiasme blijvend overbrengt op het hele team."
"Jouw ambitieuze teamlid die passie heeft voor het vak, oog voor collega’s én een natuurlijke drive om anderen te helpen groeien, is de perfecte deelnemer om klaargestoomd te worden als in-house Hospitality Trainer, middels het 3-daagse Train de Trainer programma.”
Met in-house Hospitality Trainingen geef je je medewerkers niet alleen de kans om te groeien, maar ook om hun kennis en enthousiasme te delen met collega’s. Zo borg je duurzame gastvrijheid in je organisatie en verklein je de afhankelijkheid van externe trainers. Bovendien kan de in-house trainer direct bijsturen op de werkvloer, waardoor je een sterker en zelfstandiger team creëert met blijvende impact op je bedrijfscultuur.
*De tekst gaat verder onder de afbeelding.
Francis Lansink is een gedreven trainer met grote passie voor de horeca. “Ik sta bekend (nou ja, bekend…) om mijn enthousiasme, energie en laagdrempeligheid. Ik geloof in de kracht van verbinding: persoonlijke aandacht en een oprechte glimlach. Vanuit verbinding ontstaat betrokkenheid, loyaliteit, werkgeluk en een ware gunfactor.”
Meer dan 25 jaar werkte ze in 4- en 5-sterren hotels in Europa, Azië en het Midden Oosten, waar ze hospitality op het hoogste niveau ervaren heeft, waaronder de ketens InterContinental Hotels Group (IHG) en Conrad Hotels & Resorts. Haar trainingen zijn zowel in het Nederlands (met een vleugje Twents) als in het Engels, in-company en op registratiebasis – zoals het Train de Trainer programma.
Een positieve sfeer en een veilige werkplek creëren is voor haar de basis van alles. Pas als medewerkers zich op hun gemak voelen, kunnen ze écht groeien, samenwerken en tot bloei komen. Ook dat leert jouw medewerker tijdens het Train de Trainer programma!
Benieuwd welke trainingen Francis Lansink nog meer voor jou en je team kan verzorgen? Bekijk deze hospitality trainingen!