promotioneel
unTill is één van de belangrijkste leveranciers van kassasystemen voor horecazaken - van restaurants en cafés tot recreatieparken en hotels door heel Nederland. Als je de heren van unTill spreekt, merk je het meteen: hier zitten geen softwarecowboys aan tafel. Hier zit horeca.
Een kassa? Dat klinkt als een noodzakelijke kostenpost. Maar bij unTill draaien ze het om. André Kortlever: “Wij zeggen: vertel hoe jij werkt, dan maken wij het systeem passend. Niet andersom.” De persoonlijke aanpak valt op. “Wij gaan vooral kijken. Luisteren. Vragen stellen. En dan maken we iets dat wél klopt.”
En dat is hard nodig, merken ze bij unTill. “Wat we nog te vaak zien, is dat horecaondernemers hun kassa alleen gebruiken om af te rekenen”, zegt Martin Limburg. “Op deze manier heb je eigenlijk geen idee van wat er in je zaak gebeurt." Meten is goud waard, ook in de horeca, vult Jeroen van den Heuvel aan. “Met unTill krijg je inzicht in omzet, marges en personeelskosten. Je kunt rapporten draaien, trends herkennen en bijsturen op basis van feiten in plaats van onderbuikgevoel.”
*De tekst gaat onder de foto's verder.
Jeroen stond op z’n vijftiende al achter de bar, volgde een horecamanagementopleiding en werkte jaren voor de Jaarbeurs in Utrecht. Martin betaalde zijn studie met baantjes in feestcafés en bleef ook daarna in de horeca werken omdat hij het gewoon leuk vond. En André? Die is dan wel techneut, maar snapt als geen ander dat de horeca geen IT-taal spreekt. Samen vormen ze het hart van unTill in Nederland – en maken ze er een sport van om ondernemers niet alleen te helpen, maar echt te ontzorgen.
“Het moment dat een sceptische horecaondernemer je opbelt en zegt: ‘Ik zou echt voor geen goud meer zonder willen’ – dáár doen we het voor”, zegt Martin. “Dan weet je: we hebben het goed gedaan.” En dat verschil zit ’m niet in de technologie, maar in de mensen. “Wij verkopen geen software”, zegt Jeroen. “We leveren oplossingen, die zorgen voor rust, inzicht, grip. Zodat jij je kunt richten op je gasten.”
*De tekst gaat onder het grijze kader verder.
Jeroen van den Heuvel
Martin Limburg
André Kortlever
De vraag om unTill in drie woorden te omschrijven blijkt makkelijk beantwoord – hier zijn de mannen het snel over eens: Flexibel. Betrouwbaar. Schaalbaar. Maar ze voegen ‘menselijk’ graag aan dit mooie rijtje toe.
Wat horecaondernemers vooral waarderen? De rust, zegt Jeroen. “Minder kasverschillen. Geen zoekgeraakte bonnetjes. Gewoon overzicht.” En dat merk je als ze met een ondernemer om tafel zitten. Dan gaat het niet alleen over knopjes of functies, maar over wat het systeem écht voor je moet doen.
En de techniek? "Dat regelen wij wel. De kassa is onze expertise, maar we kijken altijd verder dan het kassasysteem”, zegt André. We hebben meer dan honderd koppelingen. Of het nu gaat om het koppelen van betaalterminals, de boekhouding of de personeelsplanning. Jij bepaalt welke systemen voor jou het beste werken, wij zorgen dat deze optimaal op elkaar aansluiten."
*De tekst gaat onder de foto verder.
De unTill-leveranciers zijn verspreid over Nederland: Brabant, Noord-Holland en Zeeland. En dat maakt uit, vinden ze alle drie. Klanten verwachten iemand die de lokale gebruiken kent en hun taal spreekt. "Maar bovenal geldt: We zijn er als het nodig is”, zegt Jeroen. “Als er paniek in de tent is, dan wil je iemand kunnen bereiken. Punt.”
Met de horeca kassasystemen van unTill bespaar je tijd, voorkom je fouten en krijg je meer inzicht. Zo heb jij meer controle én aandacht voor je gast!
Klik op de button voor meer informatie of een vrijblijvend adviesgesprek.