Entree Magazine in het teken van heropening

Entree Magazine in het teken van heropening

De heropening van de terrassen laten we natuurlijk niet zo maar aan ons voorbij gaan! Alle online-kanalen van Entree Magazine staan daarom van 20 april tot en met 30 april in het teken van de heropening van de terrassen. Dit project wordt mogelijk gemaakt door onze vijf partners Coca-Cola, Big Pillows, Bier&cO, De Kuyper en SVH.

Beperkt open

heropening

Op woensdag 28 april mogen de terrassen weer beperkt open: van 12.00 tot 18.00 en maximaal vijftig gasten. Een begin naar de volledige heropening.

Vier nieuwsbrieven

Onderdeel van het heropeningsproject van Entree Magazine zijn vier nieuwsbrieven. Deze versturen we tussen 20 en 30 april en zullen volledig in het teken staan van de heropening van de terrassen op woensdag 28 april. Wat kun je verwachten van deze nieuwsbrieven? Denk aan tips om aan personeel te komen en tips voor de beste menukaart-opbouw. Ook gaan we in gesprek met horecaondernemers: wat vinde ze eigenlijk van de terrasheropening?

En natuurlijk besteden we, zoals je van ons gewend bent, volop aandacht aan trends en inspirerende locaties. Welke horecaformules gaan dit jaar groeien? En voor welke blijvende trends zorgt corona eigenlijk?

Wil je je inschrijven voor deze nieuwsbrieven? Dat kan via deze link!

Het Entree heropeningsproject wordt mede mogelijk gemaakt door:

logos partners heropening terrassen

Tags: 
Artikel delen